Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Aston Martin αντικαθιστά τον AMG V8 με τον Hybrid Twin-Turbo V6

Ελλάδα 10:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Aston Martin αντικαθιστά τον AMG V8 με τον Hybrid Twin-Turbo V6

ΝΕΑ

Η Aston Martin αντικαθιστά τον AMG V8 με τον Hybrid Twin-Turbo V6

ΝΕΑ

Εξαιρώντας τον θρυλικό V12 κινητήρα που εξελίχθηκε από την Cosworth με την αρωγή της KERS, η Aston Martin χρησιμοποιεί σήμερα δύο ικανούς κινητήρες στα μοντέλα παραγωγής της , οι οποίοι διαθέτουν παρακαλώ οκτώ και δώδεκα κυλίνδρους. Τι νέο περιμένουμε;

Advertisement
Advertisement

 

Περί ου ο λόγος λοιπόν η απόδοση ξεπερνά τους 500 ίππους στην περίπτωση του V8 Vantage, ενώ ξεπερνά τους 760 στη DBS Superleggera η οποία βασίζεται στη GT Zagato. Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία φημολογείται ότι επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Daimler AG μέσω του υβριδικού 48-volt inline-six κινητήρα της Mercedes-AMG 53, ας μην το επιβεβαιώνει η Aston Martin. Παρ ‘όλα αυτά, ο διευθύνων σύμβουλος Andy Palmer επιδιώκει ένα υβριδικό twin-turbo V6 σύνολο. “Η Mercedes δεν κρατά μυστικά για το πού οδηγείται η τεχνολογία των κινητήρων και προφανώς δεν προβλέπουμε σε 4κύλινδρους κινητήρες για τα μοντέλα μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας. Αυτός είναι ο λόγος που ένας 6κύλινδρος κινητήρας θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια, με γνώμονα πως η ΕΕ στοχεύει σε μέσο όρο στόλου 95 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Έχουμε ακούσει για αυτόν τον V6 από τον Αύγουστο του 2017. Μετά την αποκάλυψη της Valhalla και της επόμενης γενιάς Vanquish, κατέστη σαφές ότι η Aston Martin εξελίσσει πράγματι ένα V6 σύνολο μεσαίας χωρητικότητας. Οι υβριδικές λύσεις αναμένεται να καλύψουν το 100% της γραμμής της αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020. “Εφ ‘όσον αισθάνεται σαν V8 και ακούγεται μεγαλοπρεπής, νομίζω ότι είναι ένας πολύ λογικός τρόπος να τον εμπιστευθούμε”, συμπέρανε ο Palmer. Κάτι που σημαίνει πως οι νέες Vantage και DBX θα χρησιμοποιήσουν τον νέο κινητήρα V6.

Advertisement
Advertisement

Σε ότι αφορά στις προδιαγραφές, το σύνολο της Aston Martin θα ταιριάζει σίγουρα με τη ιπποδύναμη και τη ροπή του Mercedes-AMG V8 (κωδική ονομασία M177). Όσο για τον 5,2 λίτρων twin-turbo V12 των DB11 και DBS Superleggera, η εταιρία σχεδιάζει να τον κρατήσει ζωντανό όσο το δυνατόν περισσότερο. Σήμερα παράγεται από τη Ford στη Γερμανία, ενώ το πλάνο τον θέλει να μετακομίζει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κάθε κινητήρας απαιτεί συναρμολόγηση η οποία διαρκεί έως και οκτώ ώρες. Οι ομοιότητες με τον 5,9 αφορούν στη γωνία 60 μοιρών μεταξύ των κυλίνδρων αλλά και της διαμέτρου οπών των 25 mm.