Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η Alpina ετοίμαζε i8 με 468 PS αλλά δεν προχώρησε

Ελλάδα 13:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Alpina ετοίμαζε i8 με 468 PS αλλά δεν προχώρησε

Mobility

Η Alpina ετοίμαζε i8 με 468 PS αλλά δεν προχώρησε

Mobility

Πριν από δεκαοκτώ μήνες, αποκαλύφθηκε ότι η Alpina είχε εξελίξει μια παραλλαγή της BMW i8 αλλά ποτέ δεν προχώρησε στην παραγωγή και την πώληση της και τώρα μαθαίνουμε το γιατί.

Advertisement
Advertisement

Με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων της BMW M135i είχε ετοιμάσει ένα project η Alpina για εναλλακτική και πιο δυνατή έκδοση της i8.

Ενώ η i8 από το εργοστάσιο εφοδιαζόταν με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων που προέρχεται από τη MINI, η Alpina αποφάσισε να αντικαταστήσει  αυτόν τον κινητήρα με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 2.0 λίτρων από τη BMW M135i. Η εξέλιξη προχώρησε και ο κινητήρας αυτός πήρε τη θέση του τρικύλινδρου, που σε συνεργασία με τους ηλεκτρικούς κινητήρες του μοντέλου έφεραν μια συνοιλική απόδοση 468 ίππων και μια μέγιστη τιμή ροπής που έφτασε τα 71,4 kgm. Μιλώντας στο BMW Blog, το αφεντικό της Alpina, Andreas Bovensiepen αποκάλυψε τα διάφορα θέματα που αντιμετώπισε η εταιρεία κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Αρχικά, η ψύξη ήταν ένα ζήτημα αρκετά μεγάλο με την Alpina να πρέπει να αντικαταστήσει το βασικό intercooler με ένα μεγαλύτερο, ενώ παράλληλα έπρεπε να «χωρέσει» δύο επιπλέον intercoolers στα μπροστινά φτερά για τις ανάγκες ψύξης του λιπαντικού του κινητήρα και του κιβωτίου των ταχυτήτων.

Advertisement
Advertisement

Επιπλέον, το αυτόματο κιβώτιο της i8 δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει την επιπλέον ισχύ, αναγκάζοντάς τους να επιλέξουν το οκτατάχυτο αυτόματο (της Aisin) από την M135i. Αυτό το νέο κιβώτιο ταχυτήτων όμως, καθώς και ο μεγαλύτερος κινητήρας, απαιτούσαν επίσης ένα νέο πίσω υποπλαίσιο με μεγαλύτερες αντοχές από το υπάρχον. Το Alpina i8 μετά από όλα αυτά, ήταν κατά 100 κιλά πιο βαρύ και θα χρειαζόταν να περάσει εκ νέου από crash tests- κάτι που αποτελούσε μεγάλο εμπόδιο για την εταιρεία. Αυτή λοιπόν είναι η νεότερη εκδοχή για το τι συνέβη εν τέλει με τη δυνατότερη i8 που θα βλέπαμε –έστω και με την υπογραφή της Alpina. Σε μια παλιότερη σχετική αναφορά, είχαμε μείνει με την εικόνα πως η BMW είχε αντιδράσει στις προθέσεις της Alpina για το project, μια και αυτή η έκδοση θα ήταν λιγότερο «πράσινη» από ότι ήθελαν για το μοντέλο τους οι ιθύνοντες της Γερμανικής εταιρείας.

Δείτε ακόμα:

Advertisement

Άμεση ενημέρωση για τις φωτογραφικές κάμερες, με συνδρομή

Ο αντικαταστάτης της BMW i8 θα αποδίδει 608 ίππους

Advertisement

Αυτή είναι μια από τις 57 Alpina B12 5.7 Coupe