Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Οι 680 ίπποι του νέου Wiesmann θα μας κάνουν να δούμε αλλιώς τα ηλεκτρικά

Ελλάδα 14:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι 680 ίπποι του νέου Wiesmann θα μας κάνουν να δούμε αλλιώς τα ηλεκτρικά

Mobility

Οι 680 ίπποι του νέου Wiesmann θα μας κάνουν να δούμε αλλιώς τα ηλεκτρικά

Mobility

Η γερμανική Wiesmann αποκάλυψε το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο που ονομάζεται «Project Thunderball» και εμφανίζει απόδοση ισχύος 680 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Η Wiesmann που είναι γνωστή για τα roadster μοντέλα της με έντονα ρετρό στυλ και μηχανικά μέρη από μοντέλα της BMW, ετοιμάζει «το απόλυτο» ηλεκτρικό για οδήγηση.

Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ονομάζεται «Project Thunderball» και είναι ένα roadster με το οποίο σηματοδοτείται η επιστροφή της Wiesmann στη σύγχρονη αυτοκινητιστική σκηνή. Ως διθέσιο roadster, έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς και την τεχνολογία της πλατφόρμας των 800 Volt, που συνθέτουν ένα πραγματικά εκρηκτικό σύνολο με κόστος που θα φτάνει τις 300.000 ευρώ. Η Wiesmann περιγράφει το Project Thunderball ως «το πρώτο στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικό roadster», παρόλο που αυτός ο τίτλος ανήκει δικαιωματικά στο Tesla Roadster που παρουσιάστηκε το 2008.

Advertisement
Advertisement

Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο διατηρεί τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από την Wiesmann,με αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Η μάσκα που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της μάρκας, βρίσκεται στην άκρη του μεγάλου μονοκόμματου καπό, ενώ οι στρογγυλοί προβολείς είναι τοποθετημένοι στα φτερά. Το προφίλ είναι χαρακτηριστικό ενός roadster, που εμφανίζεται με πολύ μικρότερο πίσω από τους επιβάτες όγκο. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το πλαίσιο του αυτοκινήτου και ένα από τα λίγα που ξέρουμε για την εξέλιξή του, είναι πως έγινε σε συνεργασία με την Roding Automobile.

Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες βρίσκονται τοποθετημένοι πίσω από τους επιβάτες και αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Τα δεδομένα αυτά, διαμορφώνουν μια ειδική ισχύ 2,5 κιλών/ίππο, καθώς το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.700 κιλά. Οι πρώτες αναφορές από τη Wiesmann για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, κάνουν λόγο για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 92 kWh και με βάση αυτή, η αυτονομία εκτιμάται πως θα φτάνει έως και τα 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Ο ενσωματωμένος φορτιστής του αυτοκινήτου είναι 22 kW, ενώ το μοντέλο διαθέτει δυνατότητα φόρτισης DC έως και 300 kW.

Advertisement

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε κάτι σχετικό με τους χρόνους φόρτισης αλλά αναφέρει πως συνδυάζεται με σύστημα υδρόψυξης. Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το νέο «Wiesmann Intelligent Regenerative Braking System», το οποίο διαθέτει πέντε διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, που ρυθμίζονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Στο εσωτερικό υπάρχουν επτά αναλογικά όργανα, που αισθητικά αποτελούν παραπομπή στα παλιότερα μοντέλα της Wiesmann. Η καμπίνα έχει πολλές επιφάνειες υπενδεδυμένες με ποιοτικό δέρμα, ενώ βλέπουμε και άλλες με επένδυση ανθρακόνημα. Το Project Thunderball θα παραχθεί μόλις σε 1.000 μονάδες στο εργοστάσιο Gecko στο Dulmen της Γερμανίας.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW Σειρά 7: Φουλ στα gadget (+video)
Πρώτη επαφή με τις νέες BMW Σειρά 7 και i7
Αυτή η BMW 2002 κινείται ηλεκτρικά

 

Advertisement