Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Πάει να γίνει Porsche;

Ελλάδα 1:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Πάει να γίνει Porsche;

ΝΕΑ

Hyundai: Πάει να γίνει Porsche;

ΝΕΑ

Η κορεατική εταιρεία φέρεται να έχει βρει τον τρόπο για να κρατήσει τους πελάτες της ενεργούς και μετά την πώληση ενός μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Premium μάρκες, όπως η Porsche είναι μεταξύ άλλων γνωστές για το κέρδος που έχουν από τα πολλά έξτρα του εξοπλισμού, μεταξύ άλλων και από τις on demand (κατ’ απαίτηση) λειτουργίες.

Τώρα, η Hyundai μοιάζει να βρήκε έναν λίγο διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι κάτοχοι μοντέλων της θα είναι σταθεροί καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος Hyundai Connected Mobility, Marcus Welz, η κορεατική μάρκα εξετάζει την περίπτωση να παρέχει στους ιδιοκτήτες Hyundai παροχές on demand, ώστε να προσαρμόζουν το αυτοκίνητό τους στις προσωπικές τους ανάγκες και συνήθειες.

Advertisement
Advertisement

Μάλιστα ανέφερε ότι: «Για χρόνια, ανησυχούσαμε πώς θα πουλήσουμε περισσότερα αυτοκίνητα. Σήμερα, ανησυχούμε μήπως κάνουμε μόνο αυτό».

Βάσει ανακοίνωσης που εξέδωσε το ευρωπαϊκό τμήμα (Hyundai Connected Mobility) της εταιρείας, σκοπεύει να ενώσει σε ένα τις υπηρεσίες Mocean και Bluelink. Ως γνωστόν, η πρώτη είναι πολυχρηστική και αφορά π.χ. την online αγορά ενός Hyundai και όλη τη διαδικασία αναλυτικά και η δεύτερη την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα που παρέχει κάθε νέο μοντέλο.

Μέρος των σχεδίων του HCM, είναι η αναδιαμόρφωση του Bluelink. Είναι διαθέσιμο σε όλα τα νεότερα μοντέλα μέσω του συστήματος infotainment και η νέα του μορφή θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με το ανάλογο κόστος η κάθε μία.

Advertisement

Η Lite θα είναι δωρεάν τα πρώτα 10 χρόνια χρήσης της, με βασικές παροχές όπως πλοήγηση, online υπηρεσίες κλπ. Η Plus θα απαιτεί συνδρομή 2,99 ευρώ τον μήνα και θα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις remote υπηρεσίες.

Τέλος, η Pro θα διατεθεί με συνδρομή στα 9,99 ευρώ τον μήνα, προσφέροντας προηγμένες υπηρεσίες, όπως πληρωμή μέσω αυτοκινήτου (in-car payment), προσφορές από τους συνεργάτες της Hyundai και πολλά ακόμα.

Advertisement

Επίσης, ο Welz δήλωσε πως μεταξύ άλλων, θέλουν να προσφέρουν τα νέα είδη εξοπλισμού και σε κατόχους παλαιότερων αυτοκινήτων. «Πιστεύω ότι το όφελος των on demand παροχών είναι το ότι μπορούμε να διαθέσουμε νέα χαρακτηριστικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα» ανέφερε.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του τμήματος Hyundai Connected Mobility δεν εξήγησε με λεπτομέρειες ποια μέρη του εξοπλισμού θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε παλιά μοντέλα Hyundai. Αλλά τόνισε ότι θα μπορεί να αναβαθμιστεί το εκάστοτε λογισμικό ενός παλαιότερου μοντέλου, κατά αίτηση του ιδιώτη και φυσικά με το ανάλογο κόστος.