Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai i20 N με 250 PS

Ελλάδα 16:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai i20 N με 250 PS

ΝΕΑ

Hyundai i20 N με 250 PS

ΝΕΑ

Όπως γνωρίζετε η Hyundai εμπλουτίζει την οικογένεια αυτοκινήτων επιδόσεων N. Μετά από τα i30 και Veloster και το i20 θα δεχθεί την ανάλογη θεραπεία.

Advertisement
Advertisement

 

Οι κατάσκοποι μας εντόπισαν το i20 N στο Nurburgring την περασμένη εβδομάδα, ενώ κάποιος ανεξάρτητος σχεδιαστής αποφάσισε να απεικονίσει το αυτοκίνητο παραγωγής με βάση αυτό που είδε στο “Ρίνγκ”. Ο Κλέβερ Σίλβα πήγε στην Behance για να αποκαλύψει το πως θα φαίνεται το i20 N. Από την άλλη πλευρά, η Hyundai εμπνέεται αν οι σχεδιαστές αποτύπωσαν το i20 N με πιο επιθετικό στυλ απ ότι στην πραγματικότητα θα υιοθετεί. Το εσωτερικό αναμένεται να χρησιμοποιήσει έγχρωμες ραφές και ζώνες ασφαλείας στο χρώμα του αμαξώματος εκτός από ένα τιμόνι με επίπεδη βάση και επενδύσεις Alcantara.

Advertisement
Advertisement

Ξεκινώντας από τους τροχούς και τους προβολείς ομίχλης, το i20 N δανείζεται την αισθητική των μοντέλων Ν της φίρμας. Η μπροστινή μάσκα φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από το i20 του 2019, κλέβοντας στοιχεία από το i30 Fastback. Επίσης θα συναντήσουμε και τα χαρακτηριστικά μαύρα βαμμένα τμήματα όπως και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, εννοείται με το μικρό σπόιλερ εμπρός. Το supermini της Hyundai έχει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία γι αυτό ίσως το λόγο κατασκευάζεται σε μέρη όπως η Ινδία, η Τουρκία, η Αλγερία και το Ιράν. Το i20 θα είναι επίσης διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο DCT, κάτι που η Hyundai δοκιμάζει στα i30 N και Veloster N. Τι μπορούμε να περιμένουμε όμως κάτω από το καπό του i20 N;

Τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης αντιλαμβάνονται ότι η Hyundai προσβλέπει σε “τουλάχιστον 250 ίππους” και σε αυτό το επίπεδο, το i20 N θα ταιριάζει με την πρώτη έκδοση του i30 N. Δεν είναι γνωστό αν οι μηχανικοί προχωρούν με τον 2.0 T-GDI ή κάποιον άλλο με λιγότερους από τέσσερις κυλίνδρους και υπερσυμπιεστή, αλλά και πάλι, η συγκεκριμένη απόδοση κάνει το i20 N μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση απέναντι στα Renault Clio RS και Ford Fiesta ST. Ένα ηλεκτρονικό διαφορικό για τον μπροστινό άξονα, θερινά ελαστικά με προσανατολισμό στις επιδόσεις, σκληρότερη ανάρτηση και επιλογέα ταχυτήτων με μικρές διαδρομές επιβεβαιώνονται ήδη. Με βάση τις φωτογραφίες του δοκιμαστικού μουλαριού, η Hyundai βελτίωσε επίσης τη ακαμψία του i20 N με μια μπάρα θόλων στο εσωτερικό.

Advertisement