Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Honda και Nissan ίσως τα βρουν για τα νέα NSX και GT-R!

Ελλάδα 23:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda και Nissan ίσως τα βρουν για τα νέα NSX και GT-R!

ΝΕΑ

Το επιχειρηματικό ναυάγιο για τη συγχώνευση της Nissan με τη Honda κυριάρχησε τους προηγούμενους μήνες. Όμως, διαφαίνεται μια απρόσμενη και ευχάριστη προοπτική συνεργασίας τους.

Advertisement
Advertisement

Παρά την αποτυχία των συνομιλιών για τη συγχώνευση μεταξύ της Nissan και της Honda, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αποπομπή τού Μακότο Ούτσιντα, του τέως Διευθύνοντος Συμβούλου της πρώτης, οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν σταματήσει να διατηρούν επαφή.

Αυτό αποκάλυψε ο Πονζ Παντικουτίρα, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Σχεδιασμού της Nissan Βορείου Αμερικής, στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Συγκεκριμένα είπε ότι οι άνθρωποι των δύο εταιρειών δεν έχουν διακόψει τις συνομιλίες, παρά το γεγονός ότι ναυάγησαν οι διαπραγματεύσεις για τη συνένωσή τους.

Advertisement
Advertisement

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες συνεχίζουν να συζητούν τουλάχιστον για έναν σκοπό που θα χαροποιήσει τους απανταχού φίλους της σπορ οδήγησης: Για το ενδεχόμενο να συνεργαστούν για την από κοινού εξέλιξη της επόμενης γενιάς τόσο του Nissan GT-R όσο και του Honda ΝSX!

Όπως γνωρίζουμε ήδη, εκπρόσωπος της Honda έχει αναφέρει ότι το καινούργιο του NSX θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Ωστόσο, ο Παντικουτίρα δήλωσε ότι -θεωρητικά- υπάρχει η προοπτική τα δύο καινούργια supercars να εξελιχθούν παράλληλα, διατηρώντας ωστόσο τη διακριτή εταιρική τους ταυτότητά του το καθένα.

Χαρακτηριστικά, τόνισε: «Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια νέα γενιά των NSX και GT-R σε κοινή πλατφόρμα, διατηρώντας αυθεντικά και τα δύο μοντέλα ως προς τη φιλοσοφία τους; Νομίζω πως μπορούμε. Η αυθεντικότητα του κάθε αυτοκινήτου αποτελεί καθοριστικό παράγοντα».

Advertisement

Ο Παντικουτίρα σημείωσε πάντως ότι υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ των δύο μοντέλων επιδόσεων. Όπως είπε: «Το NSX είναι εξαιρετικά ελαφρύ, σχεδόν με την ακρίβεια αεροπλάνου και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Το GT-R είναι ένα ρωμαλέο αλλά εκλεπτυσμένο τέρας».

Επίσης, το ανώτερο στέλεχος της Nissan αποκάλυψε ότι ο Ιβάν Εσπινόζα, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, υπήρξε εκ των βασικών διαπραγματευτών κατά τις συζητήσεις συγχώνευσης με τη Honda. Έτσι, διατηρεί ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τα στελέχη αυτής, παρά την αποτυχία θετικής έκβασης για τη συγχώνευσή τους.

Advertisement

«Η συνεργασία είναι απαραίτητη. Οι συνέργειες θα είναι θεμελιώδους σημασίας για το μέλλον της Αυτοκινητοβιομηχανίας» ανέφερε με νόημα ο Παντικουτίρα.

Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο και άλλων στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες που ακόμη δεν έχουν γνωστοποιηθεί, επικαλούμενος ως παράδειγμα την επιτυχημένη συνεργασία της Aston Martin με τη Mercedes-Benz.

Η Nissan έχει ανακοινώσει ότι έχει ξεκινήσει ήδη την εξέλιξη την ανάπτυξη της νέας γενιάς GT-R (με κωδική ονομασία «R36»), η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός των επόμενων τριών ή πέντε ετών.

Advertisement

Σύμφωνα με ό,τι γνωρίζουμε ως τώρα, το νέο μοντέλο θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος θα συνδυάζεται είτε σύστημα υβριδικής διάταξης είτε με Plug-in Hybrid. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο -τουλάχιστον βάσει των πληροφοριών που έχουμε προς το παρόν.

Αναφορικά με το καινούργιο Honda NSX τα δεδομένα είναι συγκεχυμένα. Η δεύτερη γενιά του θρυλικού μοντέλου σταμάτησε να παράγεται το 2022 και έκτοτε οι πληροφορίες περί αυτού είναι ελάχιστες. Αρχικά, τα στελέχη της εταιρείας είχαν δηλώσει ότι το καινούργιο μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και κατόπιν ότι δεν θα έχει αυτή την ονομασία.

Τέλος, το σενάριο που αρχίσει να επικρατεί είναι ότι η από κοινού εξέλιξη των καινούργιων Nissan GT-R και Honda NSX δεν επιβεβαιώνεται επίσημα. Ωστόσο, ο Παντικουτίρα δήλωσε ότι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί.