Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Honda e με 150 ίππους και 300 Nm ροπής

Ελλάδα 1:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Honda e με 150 ίππους και 300 Nm ροπής

ΝΕΑ

Honda e με 150 ίππους και 300 Nm ροπής

ΝΕΑ

Μετά από μήνες αναμονής και λίγο πριν την παρουσίασή του αμιγούς ηλεκτρικού Honda e η Ιαπωνική εταιρία αποκαλύπτει τις προδιαγραφές του ηλεκτροκινητήρα του.

Advertisement
Advertisement

 

Το Honda e εφοδιάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει περίπου 150 ίππους και ροπή πάνω από 300Nm. Η μπαταρία 35,5kWh του, είναι συμπαγής και συνεισφέρει στο συνδυασμό χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης στο 80% σε 30 λεπτά και αυτονομίας πάνω από 200 χλμ κάτι που του δίνει άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη.

Advertisement
Advertisement

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς, για να δημιουργήσουν μια διαφορετική οδηγική εμπειρία. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο και έτσι μειώνεται και το ύψος για το κέντρο βάρους του. Με κατανομή 50:50, φαρδύ, συμπαγές αμάξωμα και κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω, το Honda e προσφέρει ισορροπία και οδική συμπεριφορά αντίστοιχη με αυτή που συναντάμε σε hot hatchback.

Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του, η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, κάτι που βελτιώνει την ακρίβεια διεύθυνσης για τους εμπρός τροχούς. Η ακτίνα στροφής είναι περίπου 4,3, έτσι εξασφαλίζει στο Honda e ευελιξία για τους μικρούς δρόμους των πόλεων.

Advertisement

Οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν πρότυπα ποιότητας κύλισης μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη σχεδίαση γονάτων McPherson και στους τέσσερις τροχούς, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι. Το Honda e θα προφέρει επίσης Single Pedal Control, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, το όχημα επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας ο οδηγός το πεντάλ, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Το  Single Pedal Control βελτιώνει την απόδοση σε συνθήκες πόλης και περιορίζει την ανάγκη χρήσης πολλαπλών πεντάλ, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται με συνεχή ροή και μέγιστο έλεγχο από τον οδηγό.

Advertisement

Τα υψηλής αντοχής υλικά που χρησιμοποιούνται στη δομή του αυτοκινήτου συμβάλλουν στη δομική ακαμψία και παράλληλα μειώνουν το βάρος με στόχο την δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο sportive χαρακτήρας του Honda e αναδεικνύεται με το «Sport Mode», το οποίο αυξάνει τις επιδόσεις με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.

Το Honda e είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής. Εκφράζει ένα μοναδικό συνδυασμό ξεχωριστής σχεδίασης, προηγμένης λειτουργικότητας και σπορ δυναμικής συμπεριφοράς, ώστε να θεωρείται ιδανικός εκπρόσωπος αυτοκινήτου πόλης.  Η έκδοση παραγωγής του Honda e θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, και οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για παραγγελία κατά προτεραιότητα online.

Advertisement