Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

H VW «αδειάζει» τους Νοτιοκορεάτες προμηθευτές της;

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Έντονη αμηχανία φαίνεται πως επικρατεί στις τάξεις των ασιατικών εταιρειών που προμηθεύουν τον όμιλο VW με μπαταρίες –  Πάνε στράφι επενδύσεις δισεκατομμυρίων;

Πριν από λίγες μέρες, ο όμιλος VW ανακοίνωσε το στρατηγικό του πλάνο για την ηλεκτροκίνηση, το οποίο περιλαμβάνει την κατασκευή συνολικά 6 εργοστασίων παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη και μείωση του κόστους των τελευταίων έως και 50%.

Καθοριστικό ρόλο στην εξοικονόμηση πόρων θα διαδραματίσει η ανάπτυξη μίας νέας συστοιχίας μπαταρίας με πρισμάτικα στοιχεία, το οποίο αποτελεί το «σκαλοπάτι» για τη μετάβαση στις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.

Η συγκεκριμένη απόφαση της WV, ωστόσο, φαίνεται πως απαιτεί ριζικές αλλαγές, οι οποίες ενδεχομένως θα κλονίσουν τις σχέσεις της με τους εταίρους της.

Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό Μέσο Autonews, ήδη σημειώθηκαν οι πρώτοι τριγμοί μεταξύ του ομίλου και των νοτιοκορεάτικων εταιρειών που τον προμηθεύουν με μπαταρίες. Ο λόγος έγκειται στην αιφνίδια απόφαση του ομίλου VW να ενημερώσει τις εταιρείες LG Energy Solution όσο και τη SK Innovation, πως από το 2023 οι υπό κατασκευή μπαταρίες τους θα καταστούν άχρηστες για τον όμιλο.

EV batteries

«Δεν λαμβάνεις κάθε μέρα μία μονόπλευρη ενημέρωση από έναν εταίρο», ήταν το σχόλιο μιας καλά ενημερωμένης πηγής τους Reuters, που μαρτυρά την κατάπληξη που αισθάνονται οι διοικούντες των LG και SK. Ανησυχία, βέβαια, επικρατεί και στο εργατικό δυναμικό, με πολλούς να φοβούνται πως θα μείνουν χωρίς εργασία.

Σημειώνεται πως εφόσον ισχύουν οι φήμες, αμφότεροι οι εταίροι της VW θα υποστούν ένα γερό χτύπημα, δεδομένου ότι έχουν προχωρήσει σε υπέρογκες επενδύσεις σε Ασία, Ευρώπη και ΗΠΑ, οι οποίες ελλοχεύει ο κίνδυνος να πάνε… στράφι.

Η LG, η οποία κατασκευάζει μπλοκ μπαταριών πρισματικού τύπου, αλλά κυρίως για λάπτοπ, αρνήθηκε να προχωρήσει σε κάποιο σχόλιο, ερωτηθείσα για το αν θα προχωρήσει στην εξέλιξη ίδιου τύπου μπαταριών και για τα αυτοκίνητα.

Μην ξεχνάμε πως προκειμένου να ικανοποιήσουν οι LG και SK τις απαιτήσεις της VW για νέου τύπου μπαταρίες, απαιτoύνται νέες επενδύσεις μαμούθ, αλλά και πλήρη αναδιάρθρωση των παραγωγικών μεθόδων τoυς.

Στον αντίποδα, o Thomas Schmall, μέλος του Δ.Σ. του VW Group για την Τεχνολογία, υποστηρίζει πως δεν θα ήταν… μεγάλη υπόθεση για τους προμηθευτές να στραφούν στην παραγωγή του νέου τύπου πρισματικών μπαταριών.

Διαβάστε επίσης:
VW ID.4: Με 204 άλογα και αυτονομία 520 χλμ.
Μελέτη UBS: Στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης ο όμιλος Volkswagen
Επίσημο: Έρχεται μικρότερο και οικονομικότερο VW ID.3

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto