ΝΕΑ

H Ssangyong στο Silverstone Classic

Ελλάδα 12:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Ssangyong στο Silverstone Classic

ΝΕΑ

H Ssangyong στο Silverstone Classic

ΝΕΑ

H SsangYong ήταν ο επίσημος χορηγός αυτοκινήτων για VIPs στο Silverstone Classic Festival, τη μεγαλύτερη γιορτή ιστορικών αυτοκινήτων που διοργανώθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 3ήμερο 24-26 Ιουλίου. Εφέτος, το Silverstone Classic είχε την ασημένια επέτειό του, γιορτάζοντας τα 25 χρόνια διοργάνωσής του.

Advertisement
Advertisement

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Ο πιο καθιερωμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Κορέας προσέφερε πάνω από 50 μοντέλα τελευταίας γενιάς, όλα βαμμένα σε ασημί χρώμα. Τόσο το ολοκαίνουριο Tivoli (το οδηγήσαμε, διαβάστε τις εντυπώσεις μας πατώντας εδώ), όσο και τα παλαιότερα Rexton, Korando, Actyon Sports και Rodius, «όργωσαν» τον κατάμεστο χώρο του φεστιβάλ, μεταφέροντας VIPs, αγωνιζόμενους, εκπροσώπους Τύπου και διοργανωτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα μέρος του στόλου των SsangYong που συμμετείχαν στο event, συμμετείχε επίσης και στην παρέλαση του Ασημένιου Ιωβηλαίου, στην οποία έλαβαν μέρος εκατοντάδες, παλιά και καινούρια, μοντέλα, τα οποία συμμετείχαν και στον εορτασμό για τα 25 Χρόνια της διοργάνωσης.

Advertisement
Advertisement

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε όλη τη γκάμα των μοντέλων μας σε αυτό το αγωνιστικό περιβάλλον διεθνούς φήμης και υψηλών προδιαγραφών. Η φίρμα μας έχει καθιερωθεί εδώ και 61 χρόνια και γι΄ αυτό η δική μας κληρονομιά μοιάζει να συμπληρώνει ιδανικά τις δραστηριότητες και το προφίλ του Silverstone Classic», δήλωσε ο Paul Williams, διευθύνων σύμβουλος της SsangYong Μεγάλης Βρετανίας.

SsangYong-Silverstone-classic-b640

Ο γενικός διευθυντής της διοργάνωσης, Steve Miller, τόνισε από την πλευρά του: «H SsangYong είναι ο παλαιότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Κορέας και έτσι αναδείχθηκε στον ιδανικό συνεργάτη για το μεγαλύτερο Φεστιβάλ Κλασσικών Αγωνιστικών Μοντέλων. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το φεστιβάλ αποτέλεσε την ιδανική πλατφόρμα ώστε τη SsangYong να παρουσιάσει όλη τη γκάμα των μοντέλων της σε ένα πολύ ψαγμένο κοινό opinion leaders, γύρω από το αυτοκίνητο».