H Hongqi, η κινέζικη Rolls Royce, ξεκινά στη Γερμανία
ΝΕΑH Hongqi, η κινέζικη Rolls Royce, ξεκινά στη Γερμανία
ΝΕΑΟι Κινέζοι στοχεύουν σε πολλά επί ευρωπαϊκού εδάφους και τώρα θέλουν να ανταγωνιστούν τους Γερμανούς και στον δικό τους πεδίο, αυτό της πολυτέλειας.
Η Hongqi, η παλαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να εισάγει το E-HS9, το πολυτελές επταθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της, στη γερμανική αγορά.
WHAT CAR
Η Hongqi είναι η κρατική εταιρεία της χώρας η οποία παραδοσιακά κατασκευάζει τα αυτοκίνητα για τη μετακίνηση της νομενκλατούρας του καθεστώτος της. Πλέον, έχει αρχίσει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της και επιχειρηματικά και επεκτείνεται και σε άλλες χώρες.
Χαριτολογώντας, κάποιοι τη χαρακτηρίζουν ως «Rolls-Royce της Κίνας» για την προσπάθειά της να κατασκευάζει πολυτελή μοντέλα τα οποία θυμίζουν έντονα αντίστοιχα της βρετανικής.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV E-HS9 θυμίζει την Cullinan και είναι η «ναυαρχίδα» της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε αυτή την κατηγορία οχημάτων. Με αυτό θα εκπροσωπείται και την Ευρώπη.
Το Hongqi E-HS9 έχει σχεδιαστεί από τον Τζάιλς Τέιλορ, ο οποίος εργαζόταν στη Rolls-Royce και από το 2018 έχει αναλάβει χρέη Αρχισχεδιαστή στην εταιρεία. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με τις μπαταρίες της.
Η πρώτη έχει συσσωρευτές 99 kWh οι οποίοι δίνουν μέγιστη αυτονομία 465 χλμ. (κατά WLTP) και η δεύτερη 120 kWh μέγιστης αυτονομίας 515 χλμ. (κατά WLTP). Αυτοί μπορούν να φορτίσουν και σε παροχή ισχύος έως 140 kW και σε διάστημα 10 λεπτών της ώρας να πληρωθούν με ενέργεια ικανή να κινήσει το αυτοκίνητο για 100 χλμ., όπως ανακοινώνει η εταιρεία.
Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 5.209 χλστμ. και ο εσωτερικός χώρος του είναι ικανοποιητικός για τους έως επτά επιβάτες του. Η έκδοση με τις μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες διατίθεται και ως εξαθέσια.
Φυσικά, η ποιότητα κατασκευής, υλικών και τεχνολογίας είναι σε υψηλό επίπεδο, τουλάχιστον αυτή είναι η πρόθεση. Πριν τη Γερμανία, η Hongqi έχει ξεκινήσει να διαθέτει τα μοντέλα της και σε άλλες χώρες, όπως η Ισλανδία, η Νορβηγία και η Δανία.
Όπως ανακοινώθηκε, η τιμή πώλησής του στη γερμανική αγορά θα ξεκινά από τα 80.000 ευρώ για την εκδοχή με τις μικρότερες μπαταρίες και από τα 102.885 ευρώ γι’ αυτή με τις μεγαλύτερες. Ως αναμενόμενο, σκοπός είναι να ανταγωνίζεται τα αντίστοιχα ηλεκτροκίνητα SUV μοντέλα των Audi, BMW και Mercedes-Benz.