Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Ford λέει «γιατί όχι;» σε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Focus

Ελλάδα 6:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Ford λέει «γιατί όχι;» σε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Focus

ΝΕΑ

H Ford λέει «γιατί όχι;» σε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Focus

ΝΕΑ

Από ότι μαθαίνουμε, από επίσημα χείλη, θα πρέπει να περιμένουμε μέσα στο επόμενο διάστημα, την παρουσίαση μιας νέας ηλεκτρικής έκδοσης του Focus, που θα βάλει τη Ford στη «μάχη» των ηλεκτρικών της κατηγορίας.

Advertisement
Advertisement

Για όσους δεν το ήξεραν, το Focus είχε ηλεκτρική εκδοχή από το 2011 έως το 2018, η οποία όμως δεν «πήγε» εμπορικά όπως θα ήθελε η Ford.

Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Ford Focus, ήταν μάλλον απογοητευτικές για μια μεγάλη αγορά όπως αυτή των ΗΠΑ, καθώς το μικρομεσαίο μοντέλο σημείωσε σε ένα διάστημα περίπου 8 ετών, 9.000 πωλήσεις. Όπως φαίνεται όμως, η Ford είναι μάλλον έτοιμη να δώσει άλλη μια ευκαιρία στην ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου στη σύγχρονη εκδοχή του, μια και έχουν ωριμάσει αρκετά και οι συνθήκες στην παγκόσμια αγορά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Murat Gueler που είναι επικεφαλής Ευρωπαϊκού σχεδιασμού της Ford, άφησε να εννοηθεί πως η εταιρεία βλέπει μάλλον ζεστά το θέμα της επαναφοράς του ηλεκτρικού Focus. Μπορεί να μην υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για την κατηγορία αλλά όπως ανέφερε συγκεκριμένα «όπως όλοι λανσάρουν ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι και εμείς θα έχουμε μερικά ακόμα στο μέλλον. Προς το παρόν, είμαστε πολύ απασχολημένοι με το σχεδιασμό νέων μοντέλων για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών της αγορας».

Με δεδομένο το ότι στην περίπτωση του Focus, δεν είχε προβλεφθεί από την αρχή σχεδιαστικά η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή και η μπαταρία «έκλεβε» χώρο από το πορτ μπαγκάζ, ενώ ο κινητήρας ήταν συμβατικά τοποθετημένος στη θέση των εσωτερικής καύσης συνόλων με τα οποία ήταν διαθέσιμο το μοντέλο, τώρα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Στο Focus Electric, θυμίζουμε πως η μπαταρία ήταν ιόντων λιθίου της LG Chem, με χωρητικότητα 23 kWh, η οποία αναβαθμίστηκε σε 33,5 kWh το 2017.

Advertisement

Με τη νέα μπαταρία, το Focus EV μπορούσε να διανύσει έως και 225 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, ενώ η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ήταν 145 ίπποι. Από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, το Focus Electric, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, χρειαζόταν 11,4 δευτερόλεπτα και όλα τα παραπάνω, μοιάζουν εύκολα για να «καταρριφθούν» σε μια σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
O Vaughn Gittin Jr. με τη Ford Mustang Mach-E 1400 driftάρει στα Φερόε (+video)
Μια ματιά στο νέο Ford Focus (video)
Ανανέωση για το Ford Focus και αναβαθμίσεις (+video)

 

Advertisement