Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γκάμα ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων από την Polestar

Ελλάδα 22:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γκάμα ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων από την Polestar

ΝΕΑ

Γκάμα ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων από την Polestar

ΝΕΑ

Η Polestar, γνωστή σε όλους για τις επιτυχημένες επεμβάσεις της στα σπορ μοντέλα της Volvo, πρόκειται να προσφέρει τη δική της γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων ξεχωριστά από τη σουηδική φίρμα, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να μιμηθεί άλλους μεγάλους κατασκευαστές, κυρίως από την Δυτική Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Η Polestar έχει αποφασίσει να προχωρήσει στη δική της σειρά ηλεκτρικών επιδόσεων, όπως αποκάλυψε το Auto Express. Μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το πρώτο μοντέλο της στα τέλη του χρόνου που διανύουμε. Σύμφωνα με ανώτερη πηγή, ο όμιλος θέλει να δημιουργήσει μια σειρά από μάρκες που θα ανταγωνίζονται το Group Volkswagen.

Με τη Volvo να ενισχύει τη θέση της εναντίον των κορυφαίων εμπορικών σημάτων, η Polestar θα αναλάβει πιο σπορ ρόλο στη συγκεκριμένη ομάδα. Θέλει να αναπαράγει αυτό που έκανε η AMG της Mercedes-Benz προκειμένου να παράγει τα δικά της ειδικά αυτοκίνητα. Η εταιρεία βλέπει επίσης περισσότερες δυνατότητες για την London Taxi Company, την οποία αγόρασε το 2013, ενώ μην ξεχνάμε πως στον όμιλο βρίσκεται πλέον και η Lotus.

Advertisement
Advertisement

Οι νέες πλατφόρμες SPA (Scalable Product Architecture) και CMA (Compact Modular Architecture) της Volvo, θα χρησιμοποιηθούν για μια νέα γενιά καυτών Polestar με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πρώτη (SPA), το οποίο πιθανότατα να δούμε ακόμη και φέτος. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, σημειώστε πως στηρίζει και τα SUV της Volvo, XC60 και XC90 καθώς επίσης και τα S90 και V90.

Η Polestar θα συνεχίσει να σχεδιάζει και να προσφέρει βελτιώσεις επιδόσεων για τα υπάρχοντα αυτοκίνητα της Volvo, ενώ πρόκειται να γίνει το παγκόσμιο πρόσωπο των Σουηδών για μηχανοκίνητα σπορ – όπως είναι το Polestar Cyan Racing.

Η Volvo αγόρασε την Polestar τον Ιούνιο του 2015, έχοντας συνεργαστεί στενά με τους Σουηδούς τεχνικούς της από το 1996. Όπως η Volvo, έτσι και η Polestar, θα διατηρήσει την έδρα της στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, εκεί όπου διευθύνων σύμβουλος της είναι ο πρώην επικεφαλής της Volvo, Nick Connor.