Ford-Η.Π.Α.: Με τεχνολογία C-V2X όλα τα οχήματά της από το 2022
ΝΕΑFord-Η.Π.Α.: Με τεχνολογία C-V2X όλα τα οχήματά της από το 2022
ΝΕΑΣτην εφαρμογή της κυψελοειδούς τεχνολογίας Cellular V2X σε όλα τα οχήματά της που θα πωλούνται στην αγορά των Η.Π.Α. στοχεύει η Ford με στόχο να ανεβάσει σε νέα επίπεδα την ασφάλεια τόσο των οδηγών των οχημάτων όσο και των πιο ευπαθών ομάδων.
Με μια ιδιαίτερα λιτή ανακοίνωση η Ford δεσμεύτηκε για την πλήρη εφαρμογή της κυψελοειδούς τεχνολογίας Cellular V2X σε όλα τα οχήματά της από το 2022 και έπειτα, κάνοντας παράλληλα αναφορά και στο κλασικό φανάρι.
WHAT CAR
“Πίσω στο 1868 ο Άγγλος μηχανικός John Peake Knight εφηύρε το πρώτο φανάρι (κυκλοφορίας) στον κόσμο ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους που χρησιμοποιούσαν τις διασταυρώσεις του Λονδίνου καθώς αυτές είχαν γίνει επικίνδυνες λόγω της δημοτικότητας των κάρων. Στην Ford, 150 χρόνια μετά, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να εξελίσσουμε αυτό τον τρόπο σκέψης και δεσμευόμαστε να εφαρμόσουμε την κυψελοειδή τεχνολογία Cellular V2X σε όλα τα νέα μας μοντέλα στις Η.Π.Α. από την αρχή του 2022.”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ford που πειραματίζεται εδώ και καιρό, όπως και άλλοι κατασκευαστές.
Η κυψελοειδής τεχνολογία Cellular V2X (vehicle to everything ή επικοινωνία ενός οχήματος με οτιδήποτε) είναι η τεχνολογία που επιτρέπει σε ένα όχημα να επικοινωνεί και να ανταλλάσσει πληροφορίες με άλλα οχήματα γύρω του, άμεσα και σε πραγματικό χρόνο, ενώ του επιτρέπει να επικοινωνεί και με υποδομές, αλλά και με ανθρώπους που απλά έχουν στην τσέπη τους ένα “έξυπνο” κινητό.
Το έξυπνο κινητό και οι ανάλογες τεχνολογίες που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια και στα αυτοκίνητα είναι εκείνα που κάνουν τη διαφορά αξιοποιώντας ουσιαστικά την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην κινητή τηλεφωνία. Επικοινωνία μεταξύ ενός οχήματος και οποιοδήποτε άλλου σημείου, σημαίνει απλά ότι ο οδηγός (και ακόμη πιο σημαντικά στο αυτόνομο μέλλον ίσως) και το όχημα ενημερώνονται άμεσα για πεζούς που θέλουν για παράδειγμα να περάσουν απέναντι στο δρόμο, αλλά και για οχήματα που πλησιάζουν σε μια διασταύρωση και δεν μπορούν να τα δουν με τα μάτια τους. Έτσι όχημα και οδηγός ξέρουν από πριν τι πρέπει να κάνουν για να αποφύγουν την όποια δυσάρεστη κατάσταση μπορεί να προκύψει.