Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Προτεραιότητα το φυσικό αέριο για τη Fiat

Ελλάδα 21:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Προτεραιότητα το φυσικό αέριο για τη Fiat

ΝΕΑ

Προτεραιότητα το φυσικό αέριο για τη Fiat

ΝΕΑ

Ο όμιλος Fiat έχει ως βασική προτεραιότητα στη στρατηγική του εδώ και πολλά χρόνια τη δημιουργία αυτοκινήτων με τη μικρότερη δυνατή επίδραση στο περιβάλλον και τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην κατανάλωση.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής εντάσσεται και η παραγωγή μιας ευρείας γκάμας μοντέλων διπλού καυσίμου, τα οποία εκτός από βενζίνη καίνε και φυσικό αέριο, ένα από τα πιο φιλικά για το περιβάλλον καύσιμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από την καύση φυσικού αερίου είναι χαμηλότερες σε σύγκριση και με τη βενζίνη, και με το ντίζελ, και με το υγραέριο, ενώ η χρησιμοποίηση φυσικού αερίου ως καυσίμου στα οχήματα μειώνει τις εκπομπές και άλλων σημαντικών ρύπων όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τα σωματίδια.

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία 15 χρόνια, η ιταλική μάρκα αποτελεί το μεγαλύτερο παραγωγό οχημάτων φυσικού αερίου στην Ευρώπη. Από το 1997 έως το 2012 έχουν πουληθεί περισσότερα από 560.000 επαγγελματικά και επιβατικά αυτοκίνητα Fiat Natural Power.

Η γκάμα μοντέλων της Fiat που εφοδιάζονται με σύστημα διπλού καυσίμου βενζίνης-φυσικού αερίου περιλαμβάνει τα Panda, Punto, 500L, Qubo και Doblo, καλύπτει δηλαδή κάθε ανάγκη. Από τον οικογενειάρχη, μέχρι τον επαγγελματία.

Το σύστημα bi-Fuel βασίζεται στα παρακάτω στοιχεία:
– Περιλαμβάνει 2 δεξαμενές φυσικού αερίου καλά προστατευμένες και ασφαλείς σε περίπτωση πρόσκρουσης (στο Doblo, οι δεξαμενές είναι 3).
– Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πάντα με βενζίνη, με αυτόματο πέρασμα στο φυσικό αέριο όταν δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες (θερμοκρασία νερού κινητήρα, κατώτερο όριο στροφών κ.α.).
– Είναι απαραίτητο να υπάρχει πάντα βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ (τουλάχιστον το ¼ της χωρητικότητας), για να μην επηρεαστεί αρνητικά η λειτουργία της αντλίας καυσίμου.
–  Προτείνεται η περιοδική κατανάλωση βενζίνης που περιέχεται μέσα στο ρεζερβουάρ, έτσι ώστε να γίνεται ανανέωση και να αποφεύγεται η παλαίωση του καυσίμου και η πιθανή φθορά.
– Το πλήκτρο στον διακόπτη αλλαγής βενζίνης φυσικού αερίου, δίνει τη δυνατότητα επιλογής, ανάλογα με την επιθυμία του χρήστη, της λειτουργίας με βενζίνη ή με φυσικό αέριο.

Advertisement
Advertisement

Τα μοντέλα Natural Power έχουν τον ίδιο βασικό εξοπλισμό με αυτόν των αντίστοιχων εκδόσεων βενζίνης και ντίζελ με μοναδική εξαίρεση, λόγω της ύπαρξης των δεξαμενών του φυσικού αερίου, την έλλειψη ρεζέρβας και την αντικατάστασή της με κιτ επισκευής ελαστικού Fix & Go. Παράγονται στα ίδια εργοστάσια, χωρίς επέμβαση από τρίτο συνεργάτη και καλύπτονται από 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Από τα μοντέλα Natural Power της Fiat, τα Panda και 500L διατίθενται με τον κινητήρα 0.9 Twinair, που αποδίδει 85 ίππους με βενζίνη και 80 ίππους με φυσικό αέριο. Το Punto διατίθεται με κινητήρα Fire 1.4lt (77 ίπποι με βενζίνη, 70 ίπποι με φυσικό αέριο), ενώ ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και για το Qubo. Τέλος, το Doblo προσφέρεται με τον 16βάλβιδο κινητήρα τούρμπο 1.4 Fire T-Jet, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους με βενζίνη ή φυσικό αέριο.

Οι τιμές τους στην Ελλάδα ξεκινούν από 14.040€ για το Panda Pop και από 14.640€ για το Panda Lounge, από 15.750€ για το Punto, από 19.900€ για το 500L, από 17.900€ για το Qubo και από 22.450€ για το Doblo, ενώ δεν περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια. Οι εκδόσεις αναμένεται να είναι διαθέσιμες για παραγγελία τον Ιανουάριο 2014.