Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Φέτος η τελική απόφαση για την ηλεκτρική Porsche Boxster

Ελλάδα 23:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Φέτος η τελική απόφαση για την ηλεκτρική Porsche Boxster

ΝΕΑ

Φέτος η τελική απόφαση για την ηλεκτρική Porsche Boxster

ΝΕΑ

Μέσα στη χρονιά αναμένεται να αποφασιστεί αν τελικά θα προχωρήσει η εξέλιξη μιας πλήρως  ηλεκτρικής Porsche Boxster.

Advertisement
Advertisement

Η ιδέα υπάρχει από το 2011 όταν και η Porsche είχε παρουσιάσει μια πρωτότυπη ηλεκτρική Boxster με δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – συνολικής απόδοσης 250 ίππων και 55 χλγμ. ροπής. Η πρωτότυπη ηλεκτρική Boxster E ήταν τετρακίνητη και 185 κιλά πιο βαριά από την συμβατική χωρίς όμως να υστερεί σε επιδόσεις καθώς είχε επιτάχυνση 5.5’’ για το 0-100 χλμ/ώρα και τελική ταχύτητα που περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο είχε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 29kWh η οποία προσέφερε μια ηλεκτρική αυτονομία 170 χιλιομέτρων. Την ίδια περίοδο η Porsche κατασκεύασε και ένα ακόμα πρωτότυπο, αυτή τη φορά πισωκίνητο με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα αλλά και την μισή ισχύ το οποίο επιτάχυνε από 0-100 χλμ./ώρα σε 9.8’’ και έφθανε τα 150 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Φυσικά από εκείνη την περίοδο η ηλεκτροκίνηση έχει κάνει άλματα προόδου οπότε είναι δεδομένο πως οι συζητήσεις σχετικά με μια σύγχρονη ηλεκτρική Boxster γίνονται επάνω σε εντελώς νέα δεδομένα απόδοσης και επιδόσεων. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η Porsche έχει επενδύσει στη δυναμική των ηλεκτρικών οχημάτων εντάσσοντας αρκετά τέτοια μοντέλα στην γκάμα της. Μετά την Taycan περιμένουμε μια crossover έκδοση με την Taycan Cross Turismo ενώ πρόσφατα επιβεβαιώθηκε και η ηλεκτρική Macan.

Σε ότι αφορά το μέλλον της ηλεκτρικής Boxster η τελική απόφαση αναμένεται να παρθεί μέσα στη χρονιά κατόπιν μελέτης των δεδομένων από έρευνες που αφορούν την εμπορική ζήτηση που θα είχε ένα τέτοιο μοντέλο. Πάντως σε περίπτωση που το σχέδιο πάρει το πράσινο φως για την παραγωγή του το πιο πιθανό σενάριο είναι η ηλεκτρική Boxster να βασιστεί σε μια πλατφόρμα που θα είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά μοντέλα και όχι να αποτελέσει μια παραλλαγή που θα βασίζεται στο συμβατικό μοντέλο καθώς η πράξη έχει αποδείξει πως σε αυτή την περίπτωση τίθενται πολλοί συμβιβασμοί που τελικά έχουν αρνητική επίδραση στην συνολική απόδοση.

Advertisement