Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ferrari 365 California Spyder: Μια σπάνια δημιουργία σε τιμή σοκ!

Ελλάδα 9:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ferrari 365 California Spyder: Μια σπάνια δημιουργία σε τιμή σοκ!

ΝΕΑ

Ferrari 365 California Spyder: Μια σπάνια δημιουργία σε τιμή σοκ!

ΝΕΑ

Το… θησαυροφυλάκιο του Μαρανέλο μοιάζει να είναι ανεξάντλητο, όπως αποδεικνύει η ιστορία αυτής της Ιταλίδας ντίβας, από το μακρινό 1967.

Advertisement
Advertisement

Τις τελευταίες επτά δεκαετίες, η Ferrari έχει κατασκευάσει μερικά από τα πιο όμορφα, πιο ακριβά και πιο σπάνια αυτοκίνητα, όλων των εποχών. Κάποια από αυτά είναι ακόμα σπανιότερα και ακόμα ακριβότερα.

Να, για παράδειγμα, αυτή η πανέμορφη δημιουργία που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι ένα (με αριθμό πλαισίου 9935, βγήκε από τη μονάδα παραγωγής τον Μάιο του 1967) από τα μόλις 14 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ, γι’ αυτό και αν κάποιος συλλέκτης καταφέρει να τη βρει διαθέσιμη σε ιστοσελίδα δημοπρασιών, θα πληροφορηθεί ότι η εκτιμώμενη τιμή της, κυμαίνεται από 4 έως 4,5 εκατομμύρια δολάρια!

Είναι, όμως, μόνο ο συλλεκτικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, που οδηγεί σ’ αυτό το… χρηματιστηριακό limit up; Η απάντηση είναι όχι! Η 365 California Spyder παρουσιάστηκε, μαζί με την 330 GTC, στο Σαλόνι της Γενεύης το 1966 και ήταν η απόλυτη Ferrari της εποχής, για τους ελάχιστους VIP, του ούτως ή άλλως περιορισμένου πελατολόγιού της.

Advertisement
Advertisement

Ένας εξ΄ αυτών (δυστυχώς) υπήρξε και ο υιός του διαβόητο δολοφονηθέντος δικτάτορα της σημερινής Δομινικανής Δημοκρατίας, Ραφαέλ Τρουχίγιο. Το εντυπωσιακό κάμπριο αυτοκίνητο, σχεδιάστηκε στο στούντιο του Pininfarina από τον Tom Tjaarda και βασίστηκε στο ίδιο καλά δομημένο πλαίσιο με την 500 Superfast (σασί 330 GT 2+2 Type 571). Ωστόσο, η νέα 365 California Spyder είχε ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, με την υπογραφή Pininfarina. Μάλιστα, με μήκος 4.630 mm ήταν η μεγαλύτερη Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ μέχρι που η μάρκα παρουσίασε την τετραθέσια 612 Scaglietti το 2004.

Κάτω από το καπό, θα συναντούσες έναν εκλεπτυσμένο, όσο και πρωτοποριακό, αφού έδειξε και άλλους μελλοντικούς δρόμους στη Ferrari ,κινητήρα V12 4,4 λίτρων Colombo, που απέδιδε 320 ίππους και 361 Nm ροπής.

Τρία καρμπυρατέρ Webber, με διπλό τσοκ, ένα χειροκίνητο και συγχρονισμένο σε όλες τις σχέσεις, πεντατάχυτο κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ήταν μερικά από τα highlights, αυτού του συναρπαστικού αυτοκινήτου. Η ταλική ταχύτητα του οποίου, ανερχόταν στα 245 χλμ./ώρα.