Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ευρώπη: Θετικό πρόσημο στην αγορά ΙΧ μετά από 9 μήνες!

Ελλάδα 13:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ευρώπη: Θετικό πρόσημο στην αγορά ΙΧ μετά από 9 μήνες!

ΝΕΑ

Ευρώπη: Θετικό πρόσημο στην αγορά ΙΧ μετά από 9 μήνες!

ΝΕΑ

Άνοδο σημείωσαν για πρώτη φορά μετά από 9 μήνες οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Οριακή αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων των Μάιο στη Γηραιά Ήπειρο κυρίως λόγω της ανόδου που κατέγραψαν οι παραδόσεις στην Γερμανία.

Ειδικότερα οι πωλήσεις στην ΕΕ αυξήθηκαν οριακά σε ποσοστό 0,04% και ανήλθαν σε 1,44 εκατ. μονάδες σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ACEA.

Advertisement
Advertisement

Μεταξύ των εταιρειών που σημείωσαν υψηλές πωλήσεις ήταν η Lexus η οποία σημείωσε άνοδο 26% αλλά και η BMW με ποσοστό 15% ενώ Citroen και Toyota σημείωσαν άνοδο 14% και 11% αντίστοιχα.

Αντίθετα πτώση σημείωσαν η Alfa Romeo σε ποσοστό 49%, η Nissan 18%, Jeep 13%, Renault 10% και η VW κατά 8,6%.

Οι πωλήσεις στη Γερμανία σημείωσαν άνοδο 9,1% ωστόσο θα πρέπει να επισημάνουμε πως τόσο η VW όσο και η BMW προσφέρουν κίνητρα από 7.500 ευρώ για την απόκτηση καθαρότερων αυτοκινήτων.

Advertisement

Αντίθετα στη Βρετανία οι πωλήσεις σημείωσαν μείωση 4,6% όπου η πτώση της ζήτησης των πετρελαιοκίνητων μοντέλων όσο και το Brexit κρατούν τους καταναλωτές «παγωμένους».

Στην Ισπανία επίσης οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 7% ενώ σε Γαλλία και Ιταλία τα ποσοστά πτώσης κυμάνθηκαν σε 1,2%.

Advertisement

Πάντως το θετικό πρόσημο στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων έχει να εμφανιστεί εδώ και 9 μήνες στην αγορά.

Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων παρουσίασαν παρατεταμένη πτώση από τον Αύγουστο και διατηρήθηκαν εξαιτίας του Brexit, της οικονομικής κρίσης αλλά και του εμπορικού πολέμου που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

Η ανάκαμψη όμως σύμφωνα με τους αναλυτές δεν θα διατηρηθεί καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να βρεθούν αντιμέτωπες με υπέρογκα πρόστιμα από την ΕΕ λόγω των νέων ορίων που θα τεθούν σε ισχύ από το 2021.

Advertisement

Οι νέοι κανόνες θα πιέσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία προς το παρόν κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά ποσοστά σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Στο πεντάμηνο πάντως η Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων υποχώρησε 2% στα 6,94 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με την ACEA.