ΝΕΑ

Ετοιμάζεται… ντου από το Μετρό

Ελλάδα 9:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ετοιμάζεται… ντου από το Μετρό

ΝΕΑ

Ετοιμάζεται… ντου από το Μετρό

ΝΕΑ

Εντυπωσιακά τα σχέδια της Αττικό Μετρό για τα επόμενα χρόνια. Αναμφίβολα το μεγάλο πρόβλημα του κυκλοφοριακού, που βιώνουμε καθημερινά, θελει και το Μετρό του…

Advertisement
Advertisement

Το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό αναμένει μία μεγάλη αναβάθμιση με επτά νέες επεκτάσεις που θα αυξήσουν τις γραμμές του σε πέντε και τους σταθμούς σε 110!

Ανάμεσα στα σχέδια είναι η επέκταση της γραμμής 4 που θα διασχίζει την Κηφισίας, παρέχοντας λύσεις στα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης και συνδέοντας κεντρικούς κόμβους. Η επέκταση θα είναι υπόγεια και θα διαθέτει δέκα σταθμούς! Μία ακόμη επέκταση της γραμμής 4 θα καλύψει την περιοχή προς Πετρούπολη, με νέους σταθμούς που θα συνδέονται με άλλες υπάρχουσες γραμμές και τον Προαστιακό. Αυτή θα καλύπτει τη Νέα Ιωνία, τα Πευκάκια, η Νέα Φιλαδέλφεια και το γήπεδο της ΑΕΚ, οι Άγιοι Ανάργυροι, το Ίλιον η Πετρούπολη.

Επίσης, η γραμμή 1 θα επεκταθεί προς το ΚΠΙΣΝ (Νιάρχος), προσθέτοντας σημαντικούς σταθμούς για την πρόσβαση σε πολιτιστικούς χώρους και τα νότια προάστια, ενώ θα φτάσει μέχρι τη Βαρυμπόμπη με υπόγειους σταθμούς. Προβλέπεται η υπογειοποίηση του σταθμού Κηφισιά και η δημιουργία δύο νέων σταθμών σε Νέα Ερυθραία και στον Κόμβο Βαρυμπόμπης.

Advertisement
Advertisement

Η επέκταση της γραμμής 2, Ελληνικο – Γλυφάδα θα φέρει το Μετρό κοντά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με τρεις σταθμούς (Ανω Γλυφαδα, Γ.Λαμπρακη και Γλυφαδα – Αγιος Κωνσταντίνος). Στα σχέδια της Ελληνικό Μετρό, είναι και η τελική επέκταση της γραμμής 2 προς Μενίδι  με 3 σταθμούς (Καματερό, Ζεφυρι, Αχαρνές). Στον σταθμό Ζεφυρι θα γίνεται σύνδεση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.

Τέλος αναμένεται και μία νέα γραμμή, η 5. Αυτή θα ξεκινάει από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Άνω Ηλιούπολη και τον Υμηττό με σταθμό (μεταξύ άλλων) στην  ΠΥΡΚΑΛ).

ΑΚΟΜΑ:
Τα βήματα μέχρι την έναρξη λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης
Έτσι θα είναι ο νέος σταθμός μετρό «Δικαστήρια»
Το 2024 χρονιά ορόσημο για μεγάλα οδικά έργα

Advertisement

 

 

Advertisement