Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρωτες στο Παρίσι

Ελλάδα 9:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρωτες στο Παρίσι

ΝΕΑ

Έρωτες στο Παρίσι

ΝΕΑ

Και τι δεν είδαμε στο φετινό σαλόνι Αυτοκινήτου στην πόλη του Φωτός, στο Παρίσι. Πρωτότυπα με ηλεκτρικό υπόβαθρο, υβριδικά του μέλλοντος με εικόνα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας, supercars κάθε λογής και δεν συμμαζεύεται…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Θα σταθώ όμως σε εκείνα τα δυο γήινα αυτοκίνητα που σηματοδοτούν τη νέα γενιά και ότι έρχεται σε μια κατηγορία που μας αφορά άμεσα, αυτή των supermini, με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης δυστυχώς για έκτη συνεχόμενη χρονιά.

Δεν μπορείς να μην σταθείς στο εξαίσιο Citroen C3 που αλλάζει κλίμακα σε ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα. Μεγαλύτερο, ποιοτικότερο, ασφαλέστερο, πατά επάνω στην τροποποιημένη πλατφόρμα του μεγαλύτερου Cactus, εντυπωσιακά ευρύχωρο και το κυριότερο, με μια αποστομωτική προσωπικότητα που σε κάνει να το ξεχωρίζεις από χιλιόμετρα. Η σιλουέτα με τα Air bumps, οι καμπύλες που γοητεύουν, το πρόσωπο με τη μάσκα και τα φωτιστικά που θέλεις να κοιτάς συνεχώς.

Advertisement
Advertisement

Εννοείται πως ο πλήρης εξοπλισμός, η πληθώρα εκδόσεων και οι ικανοί αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, πλαισιώνουν την υπογραφή του επόμενου best seller στην ελληνική αγορά, λόγω και της έξυπνης τιμολογιακής πολιτικής της εισαγωγικής εταιρίας στη χώρα μας.

Nissan-Micra-640

Το δεύτερο «άτι» που λογικά θα κάνει αίσθηση στην πολύπαθη Ελλάδα, είναι το νέο Micra της Nissan. Είπαμε να φωνάξει «απεταξάμην» στο παλιό κλασικό έως συντηρητικό επί χρόνια μοτίβο, αλλά αυτό το παράκανε. Με ένα μεγαλύτερο στα όρια της κατηγορίας (αν όχι στις παρυφές της επόμενης) αεροδυναμικό (0,29) αμάξωμα, μπόλικες ακμές μαζί με κυρτές επιφάνειες, σε πείθουν πως δύσκολα θα βαρεθείς να το βλέπεις, πόσο μάλλον να το οδηγείς.

Advertisement

Αν το παλιό Micra ήταν πάντα ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ της Α και Β κατηγορίας, ε τότε αυτό φλερτάρει ξεκάθαρα με την…C! Η σχεδίαση από μόνη της θα ήταν μισή δουλειά, χωρίς τα καλύτερα υλικά στην καμπίνα αλλά και τους νέους μικρού κυβισμού βενζινοκινητήρες, οι οποίοι θα πλαισιώνουν τον all time classic 1.5 diesel.

Υπομονή, σε λίγο καιρό θα ανακρίνουμε και τα δυο, επί ελληνικού εδάφους…

Advertisement