ΝΕΑ

Έρχεται το νέο Passat με τεχνολογία στο… φουλ

Ελλάδα 22:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρχεται το νέο Passat με τεχνολογία στο… φουλ

ΝΕΑ

Έρχεται το νέο Passat με τεχνολογία στο… φουλ

ΝΕΑ

Η Volkswagen δεν έχει παρουσιάσει φωτογραφίες για τη νέα γενιά του μεσαίου της οικογενειακού μοντέλου. Αυτό θα το πράξει τον Ιούλιο, όμως μέχρι τότε έχουμε επίσημα σκίτσα αλλά και πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη. Η πρεμιέρα για το κοινό θα γίνει τον Οκτώβριο στο Παρίσι και σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr, οι παραδόσεις του Passat στην Ελλάδα θα αρχίσουν τους πρώτους μήνες του 2015.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Στην όγδοη γενιά του Passat, η Volkswagen κάνει ένα σημαντικό τεχνολογικό βήμα. Στόχος της είναι να διατηρήσει στενή επαφή με τις premium προτάσεις της κατηγορίας, όπως η Mercedes C-Class και η BMW Σειρά 3. Οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν περισσότερο αλουμίνιο, με αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να είναι έως 85 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Έτσι είναι οικονομικότερο στην κατανάλωση και πιο δυναμικό στην οδήγηση. Όλα τα νέα Passat (sedan ή station wagon) θα φέρουν στάνταρ πίσω φώτα LED, ενώ οι εμπρός προβολείς θα είναι αλογόνου ή LED.

 

Advertisement
Advertisement

Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι ελαφρώς μικρότερες από αυτές του τωρινού Passat, όμως η Volkswagen υπόσχεται πλουσιότερους χώρους για τους επιβάτες και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Τα φώτα όσον αφορά τους κινητήρες θα πέσουν στο νέο 2λιτρο diesel, που με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 240 PS και 51 kgm ροπής από τις 1.750 rpm. Ο κινητήρας αυτός θα συνοδεύεται από 7τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση 4MOTION και θα καταναλώνει σε μεικτό κύκλο λίγο πάνω από 5 lt/100 km.

Θα λανσαριστεί και plug-in υβριδική έκδοση (και για τα δύο αμαξώματα), με δυνατότητα διάνυσης 50 km αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και συνολική αυτονομία κοντά στα 1.000 km! To υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον 1.4 TSI (με 156 PS) και ηλεκτρικό μοτέρ (109 PS). Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 211 PS και η ροπή σε 40,8 kgm. Δεν θα υστερεί όμως σε επιδόσεις, με 0-100 σε λιγότερο από 8 sec και τελική άνω των 210 km/h.

Στο τεχνολογικό κομμάτι, θα δούμε αντί για συμβατικό πίνακα οργάνων την οθόνη TFT 12,3 ιντσών (όπως δηλαδή στο νέο Audi TT), head-up display για να μην παίρνει ο οδηγός τα μάτια του από το δρόμο, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δυνατότητα αυτόματης στάθμευσης σε κάθετες θέσεις (π.χ. στα σούπερ μάρκετ), City Emergency Braking για αποφυγή συγκρούσεων με μικρές ταχύτητες και πολλά ακόμη.