Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επιθετική πολιτική η Lync&Co στην Ελλάδα!

Ελλάδα 22:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επιθετική πολιτική η Lync&Co στην Ελλάδα!

ΝΕΑ

Επιθετική πολιτική η Lync&Co στην Ελλάδα!

ΝΕΑ

Σχεδόν 300 αυτοκίνητα έφερε η άγνωστη – προς το παρόν – μάρκα στην Ελλάδα και με το καλημέρα φαίνονται ξεκάθαρα ποιες είναι οι προθέσεις της…

Advertisement
Advertisement

Ολοένα και περισσότερες μάρκες κάνουν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα, ιδίως τους τελευταίους μήνες. Οι Κινέζοι έχουν εξαπολύσει της δική τους επίθεση στην Ευρώπη και από το χάρτη δεν θα μπορούσε να λείπει η χώρα μας.

Ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2023 έκανε την εμφάνισή της η MG, αργότερα οι, BYD, Seres, YoYo και σύντομα η Lync&Co, μία μάρκα για την οποία έχουμε αναφερθεί και σε άλλα άρθρα.

Η τελευταία και όπως διαβάσατε πρόσφατα σε σχετικό άρθρο του Newsauto, θα έφερνε σχεδόν 300 αυτοκίνητο με το… καλημέρα στην Ελλάδα. Βέβαια, άλλο είναι να το ακούς και άλλο να το βλέπεις και μάλιστα όταν πρόκειται για μία άγνωστη μάρκα.

Ήρθαν 300 αυτοκίνητα!

Advertisement
Advertisement

Όπως αποδείχτηκε η Lync&Co έκανε πράξη τα όσα είπε, την ώρα μάλιστα που ακόμα δεν έχει τεθεί σε λειτουργία η πρώτη αντιπροσωπεία, για την οποία και όπως έχουμε ενημερώσει θα ανοίξει σε λίγες ημέρες στο Μαρούσι (σχεδόν δίπλα από το The Mall Athens).

Ήδη στα logistics της εταιρείας FERST, η μάρκα που έχει έδρα τη Σουηδία και κατασκευάζει τα οχήματά της στην Κίνα, βρίσκονται παρκαρισμένα σχεδόν 300 αυτοκίνητα.

Ένας αρκετά μεγάλος αριθμός που όμως δείχνει ότι οι άνθρωποι της εισαγωγικής εταιρείας έχουν πλάνο και ετοιμάζονται να διεισδύσουν δυναμικά στην αγορά.

Ένα μοντέλο με Plug-in hybrid σύστημα

Advertisement

Προς το παρόν είδαμε μόνο ένα μοντέλο και συγκεκριμένα το 01.

Πρόκειται για ένα όχημα ελευθέρου χρόνου (SUV), το οποίο εφοδιάζεται με θερμικό κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.

Advertisement

Συνδυαστικά η απόδοση αγγίζει τα 261 άλογα και τα 425Nm ροπή, ενώ η τιμή του μοντέλου και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θα κυμαίνεται κάτω από 50.000 ευρώ, με τον εξοπλισμό να είναι υπερπλήρης.

Ποιος είναι στο τιμόνι της μάρκας;

Με τόσο μεγάλο όγκο οχημάτων να βρίσκεται στην Ελλάδα, αναμένουμε να μάθουμε τις επόμενες κινήσεις της μάρκας αλλά και την στρατηγική που θα ακολουθήσει έχοντας στο τιμόνι τον έμπειρο μάνατζερ Γιάννη Πετούλη.

Ο συγκεκριμένος είναι ο ίδιος που ανέδειξε πριν από χρόνια την Volvo και γνωρίζει πολύ καλά το χώρο, ιδίως σε αυτήν την κατηγορία.

Ίδια τεχνολογία με τη Volvo

Advertisement

Αυτό που διαπιστώσαμε και ιδίοις όμμασι, είναι πως το προϊόν είναι ποιοτικό ενώ σχεδιαστικά αγγίζει τον μέσο καταναλωτή .

Από τεχνολογικής πλευράς, είναι σχεδόν το ίδιο με ένα αντίστοιχο Volvo, καθώς και οι δυο μάρκες βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Geely και χρησιμοποιούν συστήματα από το ίδιο τεχνολογικό κέντρο.

Αναμφίβολα η φετινή χρονιά θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για τη συνολική αγορά όσο και για τις νέες μάρκες, όπως είναι η Lync&Co.