Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Renault Captur (+video)

Ελλάδα 21:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Renault Captur (+video)

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Renault Captur (+video)

ΝΕΑ

Η Renault, μεταξύ άλλων, είναι γνωστή και για τα πρακτικά και χρηστικά μοντέλα της. Δημιούργησε το Captur, το 2019 παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του και τώρα την ανανέωσε για να παραμείνει στην κορυφή του ανταγωνισμού. Στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι.

Advertisement
Advertisement

Πώς θα περιγράφατε το Captur; Ποια είναι τα στοιχεία του τα οποία σας κάνουν να το προτιμάτε αλλά και να το συστήνετε σε φίλους σας να το αγοράσουν; Στη Renault συγκέντρωσαν τις θετικές αλλά και τις αρνητικές απόψεις των ως τώρα ιδιοκτητών του με σκοπό να το κάνουν πιο επιθυμητό.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η γαλλική εταιρεία περισσότερα από 2.000.000 Captur έχουν πουληθεί από την εμφάνισή του στην αγορά (το 2013). Σίγουρα, ο αριθμός μπορεί να χαρακτηριστεί ως εμπορική επιτυχία και δεν επετεύχθη κατά τύχη.

Οι άνθρωποι της Renault προσπαθούσαν πάντα να το κάνουν να διακρίνεται σε κάθε τομέα του. Να είναι ένα αυτοκίνητο «που θα ζεις μαζί του» όπως το προσδιόρισαν εξαρχής.

Advertisement
Advertisement

Η επανασχεδίαση
Το ανανεωμένο Captur είναι δημιούργημα του Ζιλ Βιντάλ, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού τoυ Ομίλου Renault, και της ομάδας του. Όπως ανακοινώθηκε, αυτή τη φορά θελήσαν να παίξουν με το προσπίπτον φως στο crossover μοντέλο και να διαμορφώσουν το αμάξωμά του με τρόπο που να είναι πιο δυναμικό από πριν.

Ταυτόχρονα, με την ευκαιρία της επανασχεδίασης, θέλησαν να του προσδώσουν και ένα στοιχείο που ως τώρα δεν υπήρχε στο μοντέλο: Αυτό της πολυτέλειας. Η έννοια μπορεί να φαντάζει παράταιρη στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και στον πρακτικό χαρακτήρα του Captur.

Όμως, είναι ένα πεδίο στο οποίο θέλησαν να το βελτιώσουν χωρίς να αλλοιώσουν την προσωπικότητά του και χωρίς να το κάνουν να είναι ακριβότερο για τους υποψήφιους πελάτες του.

Advertisement

Οι εμφανείς αλλαγές εντοπίζονται στα φώτα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) και στην υιοθέτηση του καινούργιου εμπορικού λογότυπου της εταιρείας αντιστοίχως, αυτό που έχει ονομαστεί ως «Nouvel’R».

Η μάσκα είναι χαρακτηριστική, με το μαύρο ματ πλαίσιο και την ενσωματωμένη γρίλια. Επίσης, το καπό είναι διαμορφωμένο πιο ψηλά και πιο επίπεδο από πριν, τονίζοντας τον crossover χαρακτήρα του οχήματος και συμβάλλοντας στο παιχνίδισμα με το φως.

Advertisement

Επίσης, τόσο σε αυτή όσο και στον εμπρός προφυλακτήρα έχουν διαμορφωθεί οριζόντιοι αεραγωγοί για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και για να υπάρχει η διαφοροποίηση από πριν.

Φυσικά, τα LED φώτα τα έχουμε δει πρώτα στο (επίσης επανασχεδιασμένο) Clio και ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν και στο ανανεωμένο Captur. Έτσι, υπάρχει μια νέα φωτεινή υπογραφή, όπως μάθαμε να λέμε τελευταία.

Στο πίσω μέρος, επίσης έχει αλλάξει η μορφή των εκεί LED φώτων τα οποία καλύπτονται από διαφανές πλαστικό συγκριτικά με ό,τι συνέβαινε ως τώρα. Ο προφυλακτήρας έχει διαμορφωθεί ώστε να ενσωματώνει έναν εμφανέστερο αεροδυναμικό διαχύτη, τονίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον πιο δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Advertisement

Σύμφωνα με τη Renault, το επανασχεδιασμένο Captur θα διατίθεται σε έξι χρώματα για το αμάξωμα (Pearl White, Oyster Grey, Starry Black, Gunmetal Grey, Iron Blue και Flame Red). Επίσης, θα διατίθεται και με τη δυνατότητα διχρωμίας (Highland Grey, Starry Black και Perle Beige, αντίστοιχα), στο πλαίσιο της δυνατότητας εξατομίκευσής του.

Τέλος, θα διατίθεται με νέας σχεδίασης ζάντες, τόσο 16 ιντσών όσο και 17 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός). Επίσης, στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Techno θα διατίθεται και με τροχούς 18 ιντσών.

Τα νέα στοιχεία εντός
Στο ανανεωμένο μοντέλο υπάρχει πιο ψηφιακό περιβάλλον στον εσωτερικό χώρο του, συγκριτικά. Αυτό σημαίνει ότι στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη (η οποία φτάνει τις 10,25 ίντσες στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδοχές του) και η έγχρωμη οθόνη αφής 10,4 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας.

Το Captur θα διαθέτει πλέον το σύγχρονο σύστημα πολυμέσων OpenR Link το οποίο ενσωματώνει εφαρμογές Google και το σύστημα Android Automotive 12. Το τελευταίο εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. Φυσικά, υπάρχουν και τα Android Auto και Apple Carplay για τη διασύνδεση smartphone.

Εκτός από αυτά, έχουν τοποθετηθεί νέες ταπετσαρίες και θα διατίθεται και σε χρωματικό συνδυασμό Esprit Alpine ο οποίος αντιστοιχεί στα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Τέλος, έχουν καταργηθεί από το εσωτερικό το χρώμιο και η δερμάτινη επένδυση ως μια προσπάθεια περαιτέρω προστασίας του περιβάλλοντος.

Αυτό που θα εκτιμήσουν οι φίλοι των ηχοσυστημάτων είναι η διάθεση στον προαιρετικό εξοπλισμό αντίστοιχου συστήματος της Harman Kardon, καθώς και την ενσωμάτωση πέντε διαφορετικών μουσικών δημιουργιών από τον διάσημο καλλιτέχνη Ζαν-Μισέλ Ζαρ με τον οποίο συνεργάζεται πλέον η Renault.

Οι συγκεκριμένοι ήχοι είναι τόσο για το καλωσόρισμα των επιβατών στο αυτοκίνητο όσο και ως εκπεμπόμενος προειδοποιητικός ήχος για τους πεζούς στις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του επανασχεδιασμένου μοντέλου.

Ο βασικός εξοπλισμός του έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει περισσότερα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού. Το σύστημα Multi-Sense διαθέτει τέσσερις διαφορετικές επιλογές (MySense, Eco, Comfort και Sport), ενώ στην κορυφαία έκδοση E-Tech full hybrid περιλαμβάνει και μία ακόμα, την Extended Grip. Χάρη σε αυτή, η ροπή φτάνει με πιο αποδοτικό τρόπο στους εμπρός τροχούς.

Μηχανικά μέρη
Από τη Renault έγινε γνωστό ότι στο επανασχεδιασμένο Captur η ανάρτησή του έχει πιο σφιχτή ρύθμιση από πριν για να προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό και πιο δυναμική συμπεριφορά στον δρόμο.

Η διάταξή της δεν έχει αλλάξει, συνεπώς εμπρός υπάρχουν γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδος και πίσω ημιάκαμπτος άξονας.

Στις πιο προσιτές εκδόσεις έχουν τοποθετηθεί πιο σκληρά αμορτισέρ και έχει γίνει πιο βαριά η αίσθηση του τιμονιού. Στις ισχυρότερες, έχουν τοποθετηθεί καινούργια και πιο αποτελεσματικά αμορτισέρ.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το επανασχεδιασμένο Renault Captur θα διατίθεται με τον τρικύλινδρο 1.0 TCE των 90 ίππων, τον τετρακύλινδρο 1.3 TCE mild hybrid σε απόδοση 140 ίππων και 160 ίππων, αντίστοιχα, καθώς και με τον 1.3 TCE μέγιστης ισχύος 155 ίππων (σε ορισμένες αγορές).

Τέλος, θα διατίθεται με τον 1.0 TCE διπλού καυσίμου (υγραέριο κίνησης, αμόλυβδη βενζίνη) των 100 ίππων, όπως και με τον 1.6 E-Tech full hybrid που αποδίδει 145 ίππους.