Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Όλα στην πρίζα: Η Renault ετοιμάζει και ηλεκτρικό Clio

Ελλάδα 20:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Όλα στην πρίζα: Η Renault ετοιμάζει και ηλεκτρικό Clio

ΝΕΑ

Όλα στην πρίζα: Η Renault ετοιμάζει και ηλεκτρικό Clio

ΝΕΑ

Τα σχέδια της Renault για το ηλεκτρικό μέλλον δεν αφορούν μόνο την αναβίωση του «5», αλλά θέλει να έχει παρουσία και με άλλα μικρά φθηνά μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Το κρίσιμο βήμα για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία μέσα στα επόμενα χρόνια είναι η κατασκευή μικρών και προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων για ένα ευρύτερο κοινό. Ανάμεσα στις εταιρίες που ρίχνουν μεγάλο βάρος σε αυτή την πλευρά της αγοράς είναι και η Renault.

Η γαλλική μάρκα ετοιμάζεται να λανσάρει μια ηλεκτρική έκδοση της επερχόμενης γενιάς του Clio, τοποθετώντας το ως ένα ελαφρώς μεγαλύτερο και πιο οικογενειακό supermini σε σύγκριση με το αναγεννημένο μοντέλο «5».

Με βάση τα όσα γνωρίζουμε, το λανσάρισμά του θα γίνει μέχρι το 2026. Παράλληλα με το νέο Clio η Renault θα διατηρήσει την δέσμευσή της να προσφέρει μικρά, προσιτά οχήματα, τόσο πλήρως υβριδικά βενζινοκίνητα όσο και με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

Η προσαρμοστικότητα της πλατφόρμας του επιτρέπει την ενσωμάτωση μιας ηλεκτρικής παραλλαγής, παράλληλα με τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το ηλεκτρικό Clio θα κατασκευαστεί σε μια διαφοροποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας Ampr Small, η οποία θα βρίσκεται επίσης και στο Renault 5.

Αυτή η πλατφόρμα, που διατίθεται σε τρία μεγέθη, επιτρέπει στη Renault να προσφέρει ηλεκτρικές επιλογές σε διάφορες κατηγορίες οχημάτων, τοποθετώντας το ηλεκτρικό Clio σε θέση να ανταγωνιστεί άμεσα μοντέλα όπως το Peugeot e-208 και το MG 4 EV.

Advertisement

Ενώ το νέο Clio αναμένεται να υποστεί σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές, ευθυγραμμίζοντάς το με τα σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα της Renault, θα διατηρήσει την ξεχωριστή του ταυτότητα στην αγορά.

Η δέσμευση της Renault για προσιτή τιμή στη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της υποδηλώνει ότι το ηλεκτρικό Clio θα έχει ανταγωνιστική τιμή, γεφυρώνοντας πιθανότατα το χάσμα μεταξύ του Renault 5 και της γκάμας του Mégane.

Advertisement

Πάντως η εταιρεία στοχεύει να συνεχίζει να επενδύει στα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά πριν από την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2035.

Παρ’ όλα αυτά, η Renault παραμένει ανοιχτή στο να προσφέρει επιλογές πολλαπλών μορφών κίνησης, εφόσον είναι οικονομικά βιώσιμες.