Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επενδύσεις στη Seat και ανανέωση των μοντέλων της

Ελλάδα 0:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επενδύσεις στη Seat και ανανέωση των μοντέλων της

ΝΕΑ

Επενδύσεις στη Seat και ανανέωση των μοντέλων της

ΝΕΑ

Τα τελευταία χρόνια ακούγονται φωνές που αμφισβητούν την επιχειρηματική συνέχεια της Seat. Η διάψευσή τους έρχεται με τον πιο επίσημο τρόπο.

Advertisement
Advertisement

Τα δεδομένα είναι εναντίον της Seat. Αφενός οι μειωμένες πωλήσεις των μοντέλων της, αφετέρου η ίδρυση της Cupra και η πολύ καλή εμπορική πορεία αυτής, θέτουν εν αμφιβόλω την συνέχεια ύπαρξης της πρώτης.

Ωστόσο, ο Γουέιν Γκρίφιθς, Διευθύνων Σύμβουλος της Seat, απέρριψε τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να βρίσκεται κοντά στο ιστορικό τέλος της.

Ο Γκρίφιθς, μιλώντας στην ετήσια συνέντευξη Τύπου, τόνισε ότι η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει να διαδραματίσει έναν κομβικό ρόλο. Όπως είπε: «Για εμάς ήταν πάντα σαφές ότι η μάρκα δεν επρόκειτο να εξαφανιστεί. Για ποιον λόγο να αφήσεις να συμβεί αυτό σε μια εταιρεία με ιστορία 70 ετών;» αναρωτήθηκε χαρακτηριστικά στον λόγο του.

Advertisement
Advertisement

Το κορυφαίο στέλεχος της Seat δήλωσε ότι πέρυσι η εταιρεία πούλησε περίπου 290.000 οχήματά της, αριθμός που ήταν κατά 24% μεγαλύτερος από αυτόν του 2022.

Λέγοντας αυτό, συμπλήρωσε: «Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Seat είναι υγιής και θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στο να επιτύχουμε τον στόχο κερδοφορίας που έχουμε θέσει για το μέλλον. Είναι σημαντικό να κάνουμε πάλι την εταιρεία μεγάλη και να τη φέρουμε στη θέση στην οποία ανήκει. Αυτό θα γίνει με νέες επενδύσεις σε αυτή και στα μοντέλα της».

Ο Γκρίφιθς δήλωσε ότι εφέτος θα παρουσιαστεί το επανασχεδιασμένο Leon, ενώ εντός της επόμενης χρονιάς θα αρχίσουν να διατίθενται τα ανανεωμένα Ibiza και Arona. Για το Ateca δήλωσε ότι θα επικαιροποιηθεί μελλοντικά.

Advertisement

Πέραν αυτόν, είπε ότι στον Όμιλο Volkswagen (στον οποίο ανήκει η Seat) εξετάζουν μεγαλύτερη οικονομική επένδυση στην εταιρεία, όπως και το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο καινούργιο μοντέλο της.

Όπως τόνισε, η νέα πλατφόρμα την οποία δημιουργεί ο Όμιλος για ένα οικονομικά προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που θα κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από την ισπανική εταιρεία.

Advertisement