Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Εντυπωσιάζει η Ferrari Roma της Novitec

Ελλάδα 11:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Εντυπωσιάζει η Ferrari Roma της Novitec

ΝΕΑ

Εντυπωσιάζει η Ferrari Roma της Novitec

ΝΕΑ

Η κομψή ιταλίδα φορά ανθρακονημάτινη στολή και φέρει αυξημένες επιδόσεις, που κάνουν ακόμα μεγαλύτερο γκελ στους φίλους των σπορ μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Το ρητό «ό,τι αγγίζει γίνεταιχρυσός» ταιριάζει απόλυτα στον διάσημο γερμανικό βελτιωτικό οίκο Novitec, ο οποίος έχει στο portfolio του μερικές από τις πιο εντυπωσιακές τετράτροχες μετατροπές.

Τελευταίο στολίδι που πέρασε από τα χέρια του και… μετεξελίχθηκε σε κομψοτέχνημα είναι η Ferrari Roma, με τις επεμβάσεις να αφορούν τόσο το σχεδιαστικό όσο και το τεχνικό σκέλος.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η Roma ντύνεται με… αγνές ίνες άνθρακα (naked carbon) με γυαλιστερή επίστρωση. Ειδικότερα, το bodykit περιλαμβάνει ανασχεδιασμένη μπροστινή ποδιά, πιο εκκεντρικό σπλίτερ, νέα μάσκα και διαφοροποιημένους προβολείς.

Advertisement
Advertisement

Στο προφίλ διακρίνονται νέα μαρσπιέ και ανθρακονημάτινα καλύμματα καθρεπτών, όταν στο πίσω μέρος το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα τροποποιημένα φώτα, ο διαχύτης, οι μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και το carbon κάλυμμα για την ενεργή πίσω πτέρυγα.

Φυσικά δεν απουσιάζουν οι σφυρήλατες ζάντες NF10 της Vossen που προσφέρονται σε 72 διαφορετικά χρώματα. Οι μπροστινές έχουν διάμετρο 21” και ντύνονται με ελαστικά 255/30 ZR 21, όταν οι πίσω είναι 22” και φορούν ελαστικά 315/25 ZR 22.

Advertisement

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση έχουν μειώσει την απόσταση της Roma από το έδαφος κατά 35 χλστ. και ενισχύουν τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου. Για να αποτραπούν, όμως, τα χτυπήματα του σπλιτερ, η κομψή ιταλίδα έχει εφοδιαστεί με υδραυλικό σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα. Αυτό ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και σηματοδοτεί την αύξηση της απόστασης του μπροστινού μέρους από το έδαφος κατά 40 χλστ.

Advertisement

Απείραχτος δεν έμεινε ούτε ο twin-turbo V8 κινητήρας των 3.900 κ.εκ., με την ισχύ του να αυξάνεται από τα 620 στα 704 PS και τη ροπή από τα 760 στα 882 Nm.

Οι αύξηση των τιμών επιτεύχθηκαν χάρη στην ενσωμάτωση καταλυτών επιδόσεων, αλλά κυρίως μέσω της προσθήκης μονάδας ελέγχου N-Tronic, που προσαρμόζεται στην ECU και επεμβαίνει στα συστήματα έγχυσης και ανάφλεξης.

Η Ferrari Roma της Novitec επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ., ολοκληρώνει το 0-200 σε 8,9 και η τελική της φτάνει τα 325 χλμ./ώρα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο εντυπωσιακός ήχος της υβριδικής Ferrari Purosangue (+video)
Tι ψάρια πιάνει η Ferrari SF90 απέναντι στο Tesla Model S Plaid; (+video)
H ΒR20 είναι η νέα μοναδική Ferrari