Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα VW Beetle του 1966 ξαναγεννιέται…

Ελλάδα 18:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ένα VW Beetle του 1966 ξαναγεννιέται…

ΝΕΑ

Ένα VW Beetle του 1966 ξαναγεννιέται…

ΝΕΑ

Η Kathleen Brooks αγόρασε το VW Beetle τον Δεκέμβριο του 1966 και το χρησιμοποίησε από τότε ως καθημερινό αυτοκίνητο. Το κόκκινο σκαθάρι έχει διανύσει πάνω από 563.000 km σε περισσότερα από 51 χρόνια, με τον Brooks να το χρησιμοποιεί ακόμα για να φτάσει στη δουλειά.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Όταν η VW Βόρειας Αμερικής άκουσε για την Kathleen και το Beetle, προσφέρθηκαν να αποκαταστήσουν την «Annie» όπως την ανέφερε χαρακτηριστικά η ιδιοκτήτριά της στο εργοστάσιο Puebla του Μεξικού, το οποίο αποτελεί το σπίτι των Beetles στη Βόρεια Αμερική.

“Συχνά ακούμε ιστορίες αφιερωμένων ιδιοκτητών της Volkswagen, αλλά υπήρχε κάτι ιδιαίτερο για την Kathleen και την Annie που ένιωθα ότι έπρεπε να τιμήσουμε”, δήλωσε ο Derrick Hatami, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen. “Το αρχικό Beetle ουσιαστικά ξεκίνησε την επιχείρησή μας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό δεν είναι απλώς ένα σκαθάρι, δεν είναι μέλος μόνο της οικογένειάς της, μετά από τόσα χρόνια που απασχολήθηκαν οι υπάλληλοί μας με αυτό το ειδικό όχημα, αισθανόμαστε ότι η Annie είναι και μέλος της οικογένειάς μας. “Η Brooks συνεργάζεται με ασθενείς με καρκίνο του μαστού που κατάφεραν να κερδίσουν τη μάχη, παρέχοντας στοργή και φροντίδα κατά τη διάρκεια της θεραπείας τους.

1966-vw-beetle-restoration-tsiro-530

Advertisement
Advertisement

“Έχω πει πολλές φορές ότι τόσο εγώ όσο κι αυτή νιώθουμε κουρασμένοι, παλιοί και σκουριασμένοι, αλλά ξέρετε τι; Συνεχίζουμε”, είπε η Brooks. “Και για όσο διάστημα μπορώ να τη φροντίσω όσο το δυνατόν καλύτερα, γιατί θα συνεχίσει να κινείται.” Η διαδικασία αποκατάστασης χρειάστηκε λίγο περισσότερο από 11 μήνες, με τη συμμετοχή μιας ομάδας 60 υπαλλήλων και εκπαιδευόμενων. Τα μεγαλύτερα προβλήματα του αυτοκινήτου ήταν ως επί το πλείστον η σκουριά σε πάτωμα, ανάρτηση και μετάδοση, καθώς και μερικά ηλεκτρικά προβλήματα τα οποία προκύπτουν από την ηλικία και τη συχνή χρήση. Η VW λέει ότι αντικατέστησαν περίπου το 40% των τμημάτων του Beetle και αποκατέστησαν 357 πρωτότυπα κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκόλλητων που η Brooks είχε εφαρμόσει στα παράθυρα με τα χρόνια. Η ομάδα εφαρμόζει την αρχική απόχρωση και στο εσωτερικό. Αρκετά μέρη που χρησιμοποιούνται στην αποκατάσταση είναι καλύτερα από τα αρχικά εργοστασιακά, συμπεριλαμβανομένων των δισκόφρενων από τα πιο πρόσφατα Beetles που παράγονται στο Μεξικό και το στερεοφωνικό Bluetooth που μιμείται την εμφάνιση και την αίσθηση του πρωτότυπου. Όλες οι καλωδιώσεις ήταν πλήρως αναδιοργανωμένες, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων ανακατασκευάστηκε και αναβαθμίστηκε επίσης και η ανάρτηση.

Ο κινητήρας αποσυναρμολογήθηκε, καθαρίστηκε και χτίστηκε εκ νέου, ενώ τα καθίσματα πήραν μια νέα δερμάτινη ταπετσαρία με τα λογότυπα “Kathleen” και “Annie” κεντημένα επάνω στα καθίσματα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο αποκατάστασης του θρυλικού σκαραβαίου Augusto Zamudio, ο στόχος τους δεν ήταν να δημιουργήσουν ένα Beetle για το μουσείο, αλλά να το επαναφέρουν στην καθημερινότητα, εκεί όπου ο ιδιοκτήτης του θα μπορούσε να το οδηγήσει και να το απολαύσει για πολλά ακόμα χρόνια.

1966-vw-beetle-restoration-tsiro-640