Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα σπάνιο έργο τέχνης, πωλείται σε ανάλογη τιμή

Ελλάδα 19:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ένα σπάνιο έργο τέχνης, πωλείται σε ανάλογη τιμή

ΝΕΑ

Ένα σπάνιο έργο τέχνης, πωλείται σε ανάλογη τιμή

ΝΕΑ

Αυτή η Alfa Romeo 1900C Sprint Supergioiello by Ghia, που έτρεξε στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 1955, είναι μία από τις μόλις 20 που κατασκευάστηκαν.

Advertisement
Advertisement

Ενώ σχεδόν κάθε Alfa Romeo είναι πράγματι ένα έργο τέχνης από μόνο του, υπάρχουν μερικές δημιουργίες που… στέκονται με το κεφάλι και τους ώμους πάνω από τις υπόλοιπες.

Η 33 Stradale , η C52 Disco Volante και η 1750 GTV είναι μερικές μόνο από τις δημιουργίες που σας έρχονται στο μυαλό. Αλλά αυτή η Alfa Romeo 1900C Sprint Supergioiello του 1953 είναι μια διαφορετική πρόταση. Τόσο εκπληκτική, όσο και σπάνια, μπορεί να υπερηφανεύεται για τη δική της ιστορία αγώνων. Και είναι και σε δημοπρασία.

Η Alfa Romeo 1900 ήταν το πρώτο μονοκόκ σχέδιο της εταιρείας και ήταν επίσης το πρώτο που κατασκευάστηκε σε γραμμή παραγωγής. Οι Ιταλοί αποφάσισαν να προμηθεύσουν μια σειρά από αμαξώματα με ένα μοναδικό πλαίσιο, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μια πιο premium προσφορά.

Advertisement
Advertisement

Οι πιο διάσημοι σχεδιαστές στον κόσμο εργάστηκαν στην πλατφόρμα της 1900, συμπεριλαμβανομένων των Zagato, Touring, Pininfarina και Bertone. Η Supergioiello κατασκευάστηκε από τον Ghia και αποδείχθηκε ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας. που έγιναν ποτέ, με μόνο έξι από αυτά να έχουν τελειώσει.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε αρχικά για αγωνιστική χρήση από τον Gumersindo Garcia Fernandez, ο οποίος το έτρεξε στο Ράλι Μόντε-Κάρλο του 1955, μεταξύ άλλων εκδηλώσεων.

Advertisement

Στη συνέχεια πουλήθηκε σε έναν άλλο οδηγό αγώνων, ο οποίος συνέχισε να τρέχει μέχρι το 1961, όταν αναφέρθηκε ότι ένα ατύχημα σταμάτησε τις αγωνιστικές του μέρες.

Advertisement

Το αυτοκίνητο αργότερα ανακαλύφθηκε ότι είχε διαφορετική μύτη από την Carrozzeria Touring, λόγω της πολυπλοκότητας του αρχικού σχεδιασμού. Όμως, χάρη σε μια προσπάθεια αποκατάστασης από έναν Πορτογάλο συλλέκτη, το αυθεντικό αμάξωμα Ghia του αυτοκινήτου αναδημιουργήθηκε από την Cognolato.

Μια εταιρεία που έχει ειδικευτεί στην αποκατάσταση μερικών από τα πιο εμβληματικά σχέδια από Ιταλούς κατασκευαστές αμαξωμάτων.

Advertisement

Η πιο πρόσφατη αποκατάσταση του αυτοκινήτου το επανέφερε στην αρχική του απόχρωση Rame Metallizzato (Μεταλλικός Χαλκός), με το χρώμα να φέρει τον αρχικό του αριθμό διαγωνισμού «400». Από τότε που ολοκληρώθηκαν οι εργασίες, το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 78 χλμ.

Η δημοπρασία της Car & Classic, θα λάβει χώρα στις 24 Σεπτεμβρίου και η τιμή για τη συλλεκτική Alfa Romeo, αναμένεται να κυμανθεί κοντά στις 800.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mobility 2023: Mercedes EQS SUV, το αστέρι του event
Τέλος εποχής για το MINI Clubman
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο VW Tiguan