Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα Honda Civic Type R με… καρότσα

Ελλάδα 15:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένα Honda Civic Type R με… καρότσα

ΝΕΑ

Ένα Honda Civic Type R με… καρότσα

ΝΕΑ

Ένα Type R για ανήσυχους αγρότες; Ένα πρωτότυπο που δεν καταστράφηκε; Ή μία άσκηση marketing για την αγορά της Αυστραλίας; Ότι και αν είναι το ανοιχτό φορτηγό «Project P» είναι εντυπωσιακό.

Advertisement
Advertisement

 

Τα hot hatchbacks (πεντάθυρα μοντέλα με sport χαρακτηριστικά και επιδόσεις) παραμένουν μία κατηγορία αυτοκινήτων με απήχηση και καλές πωλήσεις. Τα αγοράζουν συνειδητά οδηγοί όλων των ηλικιών με ή χωρίς οικογένεια και πάντα εκτιμούν και εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές τους.

Advertisement
Advertisement

Αν ψάχνετε για μία επιλογή καινούργιου μοντέλου, που να συνδυάζει την Ιαπωνική κουλτούρα και τις επιδόσεις οι επιλογές σας είναι δύο το Honda Civic Type R και το Mazdaspeed3 (δλδ το Mazda3 MPS). Το δεύτερο το περιμένουμε με αγωνία τώρα που η Mazda θα επιστρέψει στην Ελλάδα.

Η περιορισμένες επιλογές δεν ήταν εμπόδιο για την Honda Αγγλίας και το τμήμα «Honda Product Engineering» για να… κόψει ένα Civic Type R και να δημιουργήσει το «Project P» ένα ανοιχτό φορτηγό, που βασίζεται στο κορυφαίο Civic. Παρουσιάστηκε πέρυσι, βασίζεται σε ένα Type R προπαραγωγής και του λείπουν οι μεσαίες κολώνες (C-pillars) και η μισή του οροφή. Το αυτοκίνητο κινείται κανονικά όπως δείχνουν οι νέες φωτογραφίες που έφτασαν στους υπολογιστές μας και αυτό που παρατηρούμε αμέσως είναι ότι έχουν αφαιρεθεί οι πίσω θέσεις για να διαμορφωθεί ο χώρος φόρτωσης. Ευτυχώς υπάρχει ακόμη το επιθετικό body kit μαζί με την τεράστια πίσω αεροτομή, αλλά και τα μηχανικά μέρη. Η Honda ανακοινώνει πως το «Project P» κάνει το 0-100 σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα ενώ η τελική αγγίζει τα 265 χλμ.

Advertisement

Αν ρωτάτε γιατί δημιουργήθηκε αυτό. Η απάντηση είναι πως τα ανοιχτά φορτηγά αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι στην αγορά της Αυστραλίας τα Utes όπως τα αποκαλούν και η Honda μετρά δυνάμεις και αγοραστές για να… μπει εκεί. Η άλλη υπόθεση είναι πως οι μηχανικοί του Product Engineering δεν ήθελαν να καταστρέψουν (όπως συνηθίζεται τα μοντέλα προπαραγωγής) και προτίμησαν να κάνουν μία… λειτουργική άσκηση φτιάχνοντας ένα μοντέλο δοκιμών που πάνω του θα τεστάρουν εφαρμογές και συστήματα.

Advertisement