eCitaro: Το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

eCitaro: Το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz

Στην αποκάλυψη του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού λεωφορείου της για αστική χρήση προχώρησε η Mercedes-Benz. Το ηλεκτρικό eCitaro βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του εμπορικά επιτυχημένου Citaro και προσφέρει επιλογές αυτονομίας ανάλογα με τις ανάγκες.

ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Η επιλογή της Mercedes να χρησιμοποιήσει ως βάση το Citaro για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό λεωφορείο της μόνο τυχαία δεν είναι αφού το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το best seller των Γερμανών με περισσότερες από 50.000 πωλήσεις παγκοσμίως από τότε που παρουσιάστηκε.

Το eCitaro φέρει συστοιχίες από μπαταρίες ιόντων λιθίου που μπορούν να φτάσουν σε χωρητικότητα τα 243 kWh, αν χρησιμοποιηθεί ο μέγιστος αριθμός τους (δέκα συστοιχίες στο σύνολο με χωρητικότητα 25 kWh περίπου έκαστη) και οι χώροι που τις φιλοξενούν έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι έτοιμοι για να δεχτούν την και την επόμενη γενιά μπαταριών, ώστε το eCitaro να μπορεί να αυξήσει περαιτέρω την αυτονομία του και να παραμείνει επίκαιρο για πάρα πολλά χρόνια.

mercedes-benz-ecitaro-2018-640

Έξι συστοιχίες μπαταριών βρίσκονται στο πίσω μέρος του eCitaro ενώ επιπλέον δύο έως τέσσερις συστοιχίες μπορούν να τοποθετηθούν στην οροφή του λεωφορείου, ανάλογα με τις ανάγκες του ενδιαφερόμενου.

Με το μέγιστο βάρος να φτάνει τους 19,5 τόνους και το βάρος του eCitaro να αγγίζει τους 13,44 τόνους, το ωφέλιμο φορτίο αννέρχεται στους περίπου στους έξι τόνους, ένα νούμερο που αντιστοιχεί περίπου σε 88 επιβαίνοντες.

Όσον αφορά στον νευραλγικό τομέα της αυτονομίας η Mercedes-Benz ανακοινώνει επιχειρησιακή αυτονομία 150 χιλιομέτρων με το πλήρες πακέτο των μπαταριών, ακόμη και τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, η οποία εκτείνεται στα 250 χλμ. με οδήγηση σε ιδανικές συνθήκες.

Στο μέλλον το λεωφορεί των Γερμανών θα φέρει και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο την αυτονομία του.

Log In or Create an account