Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

DTM: Τι δεν πάει καλά με τον Kubica;

Ελλάδα 11:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

DTM: Τι δεν πάει καλά με τον Kubica;

ΝΕΑ

DTM: Τι δεν πάει καλά με τον Kubica;

ΝΕΑ

Μετά από μία κακή σεζόν στον μαγικό κόσμο της Formula 1, o Robert Kubica μεταπήδησε φέτος στο DTM. Όμως η απόδοσή του παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Advertisement
Advertisement

Ο νικητής ενός Grand Prix στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πραγματοποίησε πέρυσι μία παραμυθένια επιστροφή – οκτώ χρόνια μετά το τρομακτικό ατύχημα που παραλίγο να του στερήσει τη ζωή, στο πλαίσιο του Rally Ronde di Andorra.

Παρά την περιορισμένη κινητικότητα και λειτουργικότητα του δεξιού του χεριού, ο Πολωνός έκανε σταθερά βήματα επιστροφής στη δράση. Έτρεξε στο WRC (κατέκτησε μάλιστα τον τίτλο στο WRC-2), σε αγώνες αντοχής, έκανε δοκιμές στην F1 και τη Formula E, δούλεψε στον προσομοιωτή της Mercedes-AMG F1 και τελικά… τα κατάφερε.

dtm-2020-lausitz-rd3-kubica-b1000x600

Advertisement
Advertisement

Το 2018 ήταν επίσημος δοκιμαστής της Williams και πέρυσι επίσημος οδηγός της. Παρότι ηττήθηκε κατά κράτος στις κατατακτήριες δοκιμές από τον νεαρό teammate του, George Russell, ο Kubica ήταν αυτός που χάρισε στην ιστορική ομάδα το μοναδικό της βαθμό – με τη δέκατη θέση στο Grand Prix Γερμανίας.

Τελικά η σχέση του με τη Williams έληξε δίχως… αγάπες, με τον Πολωνό να πετά συχνά βέλη κατά της ομάδας. Να όμως που η υστέρησή του συνεχίζεται και στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Ο οδηγός από την Κρακοβία αγωνίζεται με μία BMW M4 DTM, προετοιμασμένη από την ομάδα της ART. Και παρότι η Βαυαρική εταιρεία μετράει τέσσερις σερί ήττες από την Audi, οι επιδόσεις του Kubica είναι απογοητευτικές.

Advertisement

dtm-2020-lausitz-rd3-kubica-a1000x600

Σε κατατακτήριες δοκιμές δεν έχει πλασαριστεί ψηλότερα από τη δωδέκατη θέση ενώ στους αγώνες έχει δύο 14εςς και δύο 13εςδ θέσεις. Ειδικά στο Λάουσιτζ, στις κατατακτήριες και των δύο αγώνων, ήταν τελευταίος και τέσσερα δέκατα μακριά από τον πλησιέστερο αντίπαλο!

Advertisement

«Το να είσαι 0.4 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον προτελευταίο οδηγό, μάλλον δεν είναι φυσιολογικό. Φαίνεται πως το πρόβλημα δεν περιορίζεται στο να αλλάξουμε μία ή δύο παραμέτρους στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Υπάρχει κάτι μεγαλύτερος που μας κρατά πίσω», είπε ο 35χρονος στην Πολωνική Przeglad Sportowy.

Το θέμα είναι, πως παρότι η ιστορία του Kubica είναι για… βιβλίο, ίσως θα έπρεπε να λήξει με happy end – κι αυτό να είναι η επιστροφή του σε κορυφαίο επίπεδο. Αφού είναι σαφές, πως οι περιορισμοί στο δεξί του χέρι, αποδεικνύονται καθοριστικοί για την απόδοσή του.

dtm-2020-lausitz-rd3-kubica-f1000x600

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
Το F1 Vlog του GP Ισπανίας

DTM Λάουσιτζ: Μοιράστηκαν τις νίκες Muller-Rast

Νέες αλλαγές στο καλεντάρι του WRC