Δοκιμές αυτόνομης οδήγησης από τη SsangYong
ΝΕΑΔοκιμές αυτόνομης οδήγησης από τη SsangYong
ΝΕΑΗ SsangYong, σε συνεργασία με το KATECH (Ινστιτούτο Τεχνολογίας Αυτοκινήτων της Κορέας) και με στόχο την εξέλιξη μελλοντικών μορφών αυτοκίνησης, διεξήγαγε δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, ενώ έκανε test drive και του μελλοντικού ηλεκτρικού της μοντέλου Tivole EVR.
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Στο «Next Generation e-Mobility Tech Show», η κορεάτικη μάρκα έκανε δοκιμές αυτόνομης οδήγησης με το νέο Korando. Το μεσαίο SUV της SsangYong εκτέλεσε επιτυχημένα χωρίς οδηγό τις διαδικασίες μεταβολής ταχύτητας σε ανοιχτό δρόμο, της αλλαγής πορείας σε καμπές, της αποφυγής εμποδίων, καθώς και άλλες δοκιμασίες.
Η κορεάτικη εταιρεία υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το KATECH τον Ιούνιο του 2014, συμμετέχοντας στην κοινή προσπάθεια που γίνεται από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για την εμπορευματοποίηση των αυτοκινήτων που θα κινούνται αυτόνομα, μέχρι το 2020.
Παράλληλα, το Tivoli EVR (Electric Vehicle with Range extender), η ηλεκτρική δηλαδή έκδοση του νέου της μοντέλου που εφοδιάζεται με σύστημα επέκτασης αυτονομίας (βασίζεται σε ένα μονοκύλινδρο βενζινοκινητήρα 0.325 cc), αποτελεί project που εξελίσσεται σε συνεργασία με την κυβέρνηση της χώρας κι έκανε επίσης επιτυχημένες δοκιμές κατά τη διάρκεια του show.
Το EVR εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80kW και μία μπαταρία Πολυμερών Λιθίου 25kWh. Έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 150 km/h, σε υβριδικό mode λειτουργίας. Παράλληλα, μπορεί να καλύψει 125 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά (EV mode).
H SsangYong ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του Tivoli EVR μέχρι το 2019.