Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Δίλιτρος turbo από τη Volvo με 450 PS!

  • cloudevo cloudevo

Η Volvo «απαντά» στην Audi στη μάχη για τον ισχυρότερο 2λιτρο βενζινοκινητήρα, παρουσιάζοντας το High Performance Drive-E Powertrain Concept. Πρόκειται για μία εξέλιξη του γνωστού Drive-E, η οποία βρίσκεται σε πρωτότυπη ακόμη μορφή όμως αναμένεται μέσα στην επόμενη διετία να περάσει στα sport μοντέλα παραγωγής της σουηδικής μάρκας.

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Στη συγκεκριμένη τεχνολογία γίνεται χρήση τριπλής υπερτροφοδότησης, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς να φθάνει τα 450 PS! Ξεπερνά έτσι τα 420 PS που αποδίδει ο 2λιτρος TFSI της Audi στο – επίσης πρωτότυπο – TT quattro sport concept. «Όταν λανσάραμε τη νέα γενιά κινητήρων Drive-E, ο στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τα πιο προηγμένα 4κύλινδρα σύνολα στην αυτοκινητοβιομηχανία, όσον αφορά τους ρύπους και την κατανάλωση σε αναλογία με τις επιδόσεις. Γνωρίζαμε ότι η ισχύς των 320 PS για βενζινοκινητήρα ήταν απλά το σημείο εκκίνησης. Το High Performance Drive-E Powertrain Concept με τα 450 PS κάνει επίδειξη της φιλοδοξίας και της ευελιξίας των κινητήρων Drive-E», δήλωσε ο Dr. Peter Mertens, Αντιπρόεδρος Έρευνας και Εξέλιξης στον όμιλο Volvo Car.

Ο κινητήρας φέρει δύο παράλληλα turbo, τα οποία τροφοδοτούνται από ένα ηλεκτρικό turbo-κομπρέσορα. Ο πεπιεσμένος αέρας αντί να πάει στους κυλίνδρους χρησιμοποιείται για να θέσει σε λειτουργία τα δύο παράλληλα turbo. Το καύσιμο στέλνεται στο θάλαμο καύσης μέσω διπλής αντλίας που λειτουργεί σε πίεση 250 bar. Η Volvo υποστηρίζει ότι έτσι εκμηδενίζεται το φαινόμενο του turbo lag.

Στην εξέλιξη του 2λιτρου Drive-E 450 PS συμμετείχε και το αγωνιστικό τμήμα της Volvo, η Polestar. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να περάσει στην παραγωγή έως το 2016, σε μοντέλα όπως το S60 Polestar και το XC90 Polestar.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto