Δίκτυο υπερταχείας φόρτισης στην Ευρώπη από την BYD Auto
ΝΕΑ
Όπως έγινε γνωστό, η BYD Auto θα αναπτύξει το δικό της δίκτυο υπερταχείας φόρτισης στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξής της σε αυτή.
Έπειτα από μια δυναμική παρουσία στη Γηραιά Ήπειρο, μεταξύ των υπόλοιπων κινεζικών εταιρειών, τα στελέχη της BYD Auto αρχίζουν να υλοποιούν το επόμενο στάδιο της επιχειρηματικής στρατηγικής ανάπτυξής της σε αυτή.
WHAT CAR
Με δεδομένο ότι δημιουργούν ήδη το πρώτο εργοστάσιό της επί ευρωπαϊκού εδάφους, αυτό στο οποίο αρχίζουν να επικεντρώνονται είναι στο να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες της, κάτι που θα συμβάλλει και στην περαιτέρω αύξηση πωλήσεων των αυτοκινήτων της.

Όπως ανακοίνωσε η Στέλλα Λι, η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της εταιρείας, στο πλαίσιο αυτό η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να αναπτύξει το δικό της δίκτυο υπερταχείας φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.
Το φιλόδοξο σχέδιο θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τοπικές εταιρείες υποδομών κάθε χώρας, ενώ σταδιακά θα εγκατασταθούν σταθμοί υπερταχείας φόρτισης και στις εγκαταστάσεις των αντιπροσωπειών της.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε στις Βρυξέλλες η κυρία Λι δήλωσε σχετικά: «Αυτό θα αποτελέσει καταλύτη που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηλεκτροκίνηση».

Απ’ όσα έγιναν γνωστά, ο σχεδιασμός των στελεχών της BYD Auto περιλαμβάνει την εγκατάσταση σημείων υπερταχείας φόρτισης («flash chargers») ισχύος έως και ένα μεγαβάτ (1.000 kW), προσφέροντας δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών των μοντέλων της μόλις σε πέντε λεπτά της ώρας.
Αυτό σημαίνει ότι, αναλόγως της συμβατότητας του συσσωρευτή και της γενιάς του μοντέλου, ένα αυτοκίνητό της θα μπορεί σε αυτό το χρονικό διάστημα να αποκτά ενέργεια ικανή να το κινήσει για μια απόσταση μεταξύ 400 και 470 χιλιομέτρων, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την κυρία Λι, το νέο δίκτυο υπερταχείας φόρτισης προορίζεται να υποστηρίξει το ευρωπαϊκό λανσάρισμα των νέων μοντέλων της εταιρείας που βασίζονται στην πλατφόρμα «Super e», όπως είναι τα Han L και Tang L.

Η BYD Auto, από τον περασμένο Μάρτιο (2025) έχει παρουσιάσει ήδη στην Κίνα, έναν νέο συσσωρευτή και το αντίστοιχο δίκτυο φόρτισης μέγιστης ισχύος ενός μεγαβάτ. Προς το παρόν, η τεχνολογία αυτή διατίθεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά.
Η Λι σημείωσε ότι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της εταιρείας αυξάνονται με ρυθμό περίπου κατά 10% σε μηνιαία βάση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, η BYD Auto διέθεσε 41.409 οχήματα στην Ευρώπη κατά το πρώτο τετράμηνο του 2025, από 10.453 οχήματα την αντίστοιχη περίοδο του 2024, συγκριτικά.