Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Διαγωνισμός για την προμήθεια 700 λεωφορείων και χιλιομετρικές χρεώσεις!

Ελλάδα 23:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Διαγωνισμός για την προμήθεια 700 λεωφορείων και χιλιομετρικές χρεώσεις!

ΝΕΑ

Διαγωνισμός για την προμήθεια 700 λεωφορείων και χιλιομετρικές χρεώσεις!

ΝΕΑ

Εκτός από νέα λεωφορεία ο υπουργός Μεταφορών θέλει να υιοθετήσει το ανύπαρκτο σύστημα της χρέωσης ανά χιλιόμετρων των διοδίων και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά πάνω από 700 λεωφορεία θα προμηθευτούν ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό.

«Στις επόμενες δέκα με δεκαπέντε μέρες βγαίνει ο διαγωνισμός. Έχουμε προβλέψει, 350 λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη και έναν μεγαλύτερο αριθμό για την Αθήνα» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης επισημαίνοντας επίσης ότι: «η τομή, η καινοτομία αν θέλετε αυτού του διαγωνισμού, είναι ότι δεν θα γίνει από τις εταιρείες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, θα γίνει κεντρικά από το Υπουργείο. Μάλιστα θα περιλαμβάνεται, η συντήρηση αυτών των λεωφορείων, για τουλάχιστον 12 χρόνια, η προμήθεια των ανταλλακτικών, ώστε να μην υπάρχουν και σπατάλες και καθυστερήσεις, στη λειτουργία των λεωφορείων για πάνω από μία δεκαετία».

Advertisement
Advertisement

Ο κ. Σπίρτζης πέραν της προμήθειας των νέων αστικών λεωφορείων επανέλαβε για ακόμη μία φορά την χρέωση ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει κανείς στους αυτοκινητοδρόμους ενώ στη συνέχεια προχώρησε ένα βήμα παραπάνω κάνοντας λόγο για χιλιομετρική χρέωση και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!

Όπως ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών: «Εμείς έχουμε δεσμευτεί ότι δεν θα υπάρχουν όλοι αυτοί οι σταθμοί διοδίων, αλλά ένα δίκαιο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και ολοκληρώνεται. Έχουμε πάρει τις δεσμευτικές προσφορές. Σε ενάμιση χρόνο από την κατακύρωση του διαγωνισμού, σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας θα υπάρχει ένα ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα, για να μη σταματάμε κάθε 30-40 χιλιόμετρα στους σταθμούς διοδίων. Η δεύτερη ενέργεια που έχουμε κάνει είναι η διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους, προκειμένου στις πέντε παραχωρήσεις να επεκταθούν το φυσικό αντικείμενο και ο χρόνος, για να μειωθεί το τίμημα που πληρώνουν οι πολίτες. Δηλαδή να έχουμε ένα δίκαιο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα, σύγχρονο, που θα συνεισφέρει και σε άλλα θέματα, όπως η οδική ασφάλεια».

Όσον αφορά για τη χρέωση ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κινείται κανείς με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επισήμανε ότι: «Για να το εφαρμόσουμε αυτό πρέπει να λειτουργήσει για κάποιους μήνες ακόμη το ηλεκτρονικό εισιτήριο προκειμένου να έχουμε αξιόπιστα στοιχεία και να πάμε σε μία άλλη λογική χρέωσης των πολιτών που θα περιλαμβάνει είτε τη μετακίνηση με τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, δηλαδή με τα μέσα σταθερής τροχιάς με το μετρό και το τραμ, είτε με το λεωφορείο, είτε με το ΚΤΕΛ, είτε με τον προαστιακό» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Θα είναι με ζωνικό σύστημα άρα με αναλυτική χρέωση στη μετακίνηση. Αν κάποιος δηλαδή διανύει 80 χιλιόμετρα απόστασης, ή 20 ή 5 να έχει την αντίστοιχη χρέωση».