Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Δε φαντάζεστε πόσο έχουν τα έξτρα σε αυτό το Koenigsegg

Ελλάδα 1:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δε φαντάζεστε πόσο έχουν τα έξτρα σε αυτό το Koenigsegg

Mobility

Δε φαντάζεστε πόσο έχουν τα έξτρα σε αυτό το Koenigsegg

Mobility

Ένα έτσι και αλλιώς σπάνιο Koenigsegg Regera, έχει βγει σε δημοπρασία για να αλλάξει χέρια αν και το ζητούμενο ποσό λόγω των έξτρα που έχει πάνω του το αυτοκίνητο, θα κυμανθεί σε μάλλον απαγορευτικά επίπεδα.

Advertisement
Advertisement

Είναι ένα από τα ικανότερα hypercars και ψάχνει για τον επόμενο ιδιοκτήτη που θα «εκτιμήσει» τον ιδιαίτερο και πανάκριβο επιπλέον εξοπλισμό.

Το Koenigsegg Regera έχει γράψει τη δική του ακριβοθώρητη ιστορία στο βιβλίο της αυτοκίνησης, μια και το σουηδικό hypercar μπορεί να κάνει εκπληκτικά πράγματα σε επίπεδο επιδόσεων, χωρίς να έχει κιβώτιο ταχυτήτων έτσι όπως τυπικά ορίζεται αυτό. Το υβριδικό μοντέλο με τον twin turbo V8 και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει 1.500 ίππους και «τρελαίνει» τα χρονόμετρα.

Advertisement
Advertisement

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας Direct Drive (KDD) της Koenigsegg, που παίρνει τη θέση του τυπικού κιβωτίου ταχυτήτων, το Regera μπορεί να φτάσει από στάση μέχρι την τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 402 χλμ./ώρα χωρίς να αλλάζει σχέσεις, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να είναι υπόθεση 2,8 δευτερολέπτων. Η Koenigsegg έχει ολοκληρώσει την παραγωγή των 80 αυτοκινήτων που είχε προαναγγείλει και έτσι τώρα, όποιος επιθυμεί να αποκτήσει ένα θα πρέπει να έχει το νου του στις δημοπρασίες.

Όπως αυτή εδώ που αφορά ένα τέλειο δείγμα με μόλις 988 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, που είχε ταξινομηθεί στις ΗΠΑ και έχει λίγο υπερβολικό –για να το πούμε κομψά- έξτρα εξοπλισμό. Βλέπετε, ο πρώτος ιδιοκτήτης που δεν το οδήγησε και πολύ το αυτοκίνητο, το είχε παραγγείλει με πολλές προσωπικές πινελιές, στις οποίες περιλαμβάνονταν και η χρήση φύλλων χρυσού.

Advertisement

Στη λίστα των στοιχείων του εξοπλισμού που παρήγγειλε ο πρώτος ιδιοκτήτης, βρίσκουμε- πέραν των στάνταρ καθισμάτων με αφρό μνήμης, των ασύρματων φορτιστών για smartphones, των αισθητήρων του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης και του Apple Car Play, πολλά και ενδιαφέροντα.

Advertisement

Με την έξτρα χρήση ανθρακονήματος που βρίσκουμε από το εσωτερικό έως και στην μεγαλύτερη πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου, μαζί με το πολύτιμο μέταλλο που έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά σημεία, να εκτοξεύουν την τιμή του πολύ πάνω από τα δύο εκατομμύρια ευρώ της αρχικής για το Regera.

Advertisement

Με τα δεδομένα αυτά, η τιμή που αναφέρεται ως επιθυμητή από τον πωλητή, είναι τα 2,98 εκατομμύρια ευρώ, είναι μάλλον «λογική» αφού υπολογίζεται πως με βάση τον τιμοκατάλογο της Koenigsegg, το συγκεκριμένο Regera κόστισε πάνω από 4,0 εκατομμύρια. Δεν ξέρουμε αν το ποσό αυτό θα προσεγγιστεί από κάποιον ενδιαφερόμενο, μια και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, μένουν ακόμα 8 ημέρες για τη λήξη της δημοπρασίας και η μεγαλύτερη προσφορά είναι στα 2,41 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πανευρωπαϊκό point system για τους ατίθασους οδηγούς!
O 3χρονος Τούρκος λιώνει λάστιχα στην Ferrari των 1.000 ίππων! (+video)
Η Toyota εξελίσσει κι άλλο το «THUMS»