Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο (προς το παρόν) η Toyota Supra

Ελλάδα 21:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο (προς το παρόν) η Toyota Supra

ΝΕΑ

Χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο (προς το παρόν) η Toyota Supra

ΝΕΑ

Μπορεί η νέα Toyota Supra να προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, αλλά πάντα θα αναρωτιόμαστε ποιες είναι οι πιθανότητες να τοποθετηθεί και χειροκίνητη έκδοση.

Advertisement
Advertisement

 

Κατά την διάρκεια της πρώτης εμφάνισης της νέας Supra στην αγορά των Φιλιππίνων, στην οποία παραβρέθηκε και ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, οι ερωτήσεις πάνω στο νέας γενιάς ιαπωνικό μοντέλο ήταν πολλές. Ίσως η σημαντικότερη ήταν αυτή που αφορούσε την πιθανότητα τοποθέτησης ενός χειροκίνητου κιβωτίου και το κατά πόσο είναι δυνατή η εξέλιξη μίας ακόμα πιο ισχυρής έκδοσης.

Advertisement
Advertisement

O κος Tada έδωσε την απάντησή του ρωτώντας τον δημοσιογράφο: «Εάν είχατε να επιλέξετε ανάμεσα σε μία νέα έκδοση της Supra ή στο λανσάρισμα ενός χειροκίνητου κιβωτίου, που θα δίνατε το μεγαλύτερο βάρος;». Και συμπλήρωσε: «Αυτό που βλέπετε εδώ αποτελεί  την βάση της νέας Supra. Από εδώ και πέρα, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα σπορ αυτοκίνητα της Toyota, σε συχνά χρονικά διαστήματα θα έχουμε και τις ανάλογες αναβαθμίσεις. Βέβαια και σε αυτές υπάρχει η αντίστοιχη προτεραιότητα. Το ερώτημά μας είναι πως θα τις τοποθετήσουμε με βάση το πόσο σημαντικές είναι». Τα παραπάνω σχόλια του υπεύθυνου εξέλιξης τόσο της GT86, όσο και της Supra δείχνουν ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκλείει εντελώς την τοποθέτηση του χειροκίνητου κιβωτίου, κάτι που αρχικά δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη. Όπως αντίστοιχα συμβαίνει και με την κορυφαία, υποθετικά μιλώντας, έκδοση που θα διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα της BMW, με κωδικό S58, ο οποίος αποδίδει από 480 έως και 510 PS.

Advertisement