Χορηγία-χρυσάφι της Yokohama με την Τσέλσι
ΝΕΑΧορηγία-χρυσάφι της Yokohama με την Τσέλσι
ΝΕΑΑπό ικανοποίηση τρίβει τα χέρια του ο Jose Mourinho, καθώς από τη νέα σεζόν θα αυξηθεί σημαντικά το διαθέσιμο ποσό για μεταγραφικές κινήσεις. Η Τσέλσι ανακοίνωσε την υπογραφή 5ετούς χορηγικής συμφωνίας με την ιαπωνική εταιρεία ελαστικών Yokohama, η οποία θα διαφημίζεται στη φανέλα της δημοφιλούς αγγλικής ομάδας.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
WHAT CAR
Σύμφωνα με την Daily Telegraph, η συμφωνία θα αποφέρει στην Τσέλσι ετησίως το ποσό των 40 εκατ. λιρών (54 εκατ. ευρώ). Η έναρξη της συνεργασίας των δύο πλευρών έχει οριστεί για τον προσεχή Ιούλιο, οπότε η Yokohama θα εμφανιστεί στη φανέλα της Τσέλσι την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Η εταιρεία ελαστικών – που στη χώρα μας εκπροσωπείται από το 1959 μέσω της Θεοχαράκης ΑΕ – θα έχει και τη δυνατότητα εκτεταμένης διαφήμισης στο γήπεδο Στάμφορντ Μπριτζ. Θα μπορεί να «εκμεταλλευτεί» επίσης το λογότυπο, τους παίκτες αλλά και τον προπονητή της Τσέλσι, σε διαφημιστικές και άλλες προωθητικές της ενέργειες.
Η συμφωνία των 40 εκατ. λιρών είναι υπερδιπλάσια από αυτή που είχε η Τσέλσι με την κορεάτικη εταιρεία ηλεκτρονικών Samsung (18 εκατ. λίρες). Πλέον μόνο αυτή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την Chevrolet (53 εκατ. λίρες το χρόνο) είναι υψηλότερη στο αγγλικό πρωτάθλημα.