Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Bugatti Centodieci: Παρά τον καύσωνα δεν ίδρωσε

Ελλάδα 13:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Bugatti Centodieci: Παρά τον καύσωνα δεν ίδρωσε

ΝΕΑ

Bugatti Centodieci: Παρά τον καύσωνα δεν ίδρωσε

ΝΕΑ

Το γαλλικό hypercar των 8 εκ. και των 1.600 ίππων, έδειξε πως μπορεί να κινηθεί σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να… ιδρώσει.

Advertisement
Advertisement

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τις πρώτες παραδόσεις τη Bugatti Centodieci, που παρουσιάστηκε το 2019, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Concours d’Elegance του Pebble Beach της Καλιφόρνια, και αποτίνει φόρο τιμής στην Bugatti EB110.

Με την Bugatti να αξιώνει το… αστρονομικό ποσό των 8 εκ. ευρώ, είναι απαραίτητο να αποκλειστεί κάθε περιθώριο ατέλειας και δυσλειτουργίας. Κάτι που γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους η γαλλική εταιρεία.

Πριν από λίγους μήνες, το απαστράπτον hypercar ταξίδεψε στο Nurburgring για εξονυχιστικές δοκιμές, συνοδεία τριών σωματοφυλάκων, των Chiron Pur Sport, Divo και Chiron Super Sport 300+.

Advertisement
Advertisement

Οι επίπονες δοκιμασίες, ωστόσο, δεν σταμάτησαν στην πίστα της «Πράσινης Κόλασης». Ακολούθησε ένα καλοκαιρινό ταξίδι στην Αμερική, με το μοντέλο να ταξιδεύει επί ώρες κάτω από τον καυτό ήλιο.

Κάθε τετράτροχο που περνά από την παραγωγή οφείλει να μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε καιρική συνθήκη. Ειδικά σε καύσωνα όπου είναι ύψιστης σημασίας η διασφάλιση της απόδοσης του κινητήρα και των συστημάτων ψύξης και κλιματισμού.

Advertisement

Μια ομάδα 27 μελών της Bugatti διάσχισε μια απόσταση 800 χλμ., ταξιδεύοντας από την Καλιφόρνια στις ερήμους της Αριζόνα. Ούτε εδώ ήταν μόνη της η Centodieci, η οποία απόλαυσε τη συντροφιά τριών Chion Pure Sports και τεσσάρων Chiron Super Sports.

Advertisement

Ανέβηκε άκοπα το γιγαντιαίο βουνό Lemmon στην Αριζόνα, περιηγήθηκε αλώβητη σε κακοτράχαλα εδάφη και αποδείχτηκε ιδιαίτερα υπομονετική όταν χρειάστηκε να κινηθεί σημειωτόν σε συνθήκες έντονης κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Φυσικά, η εμπειρία ήταν… μοναδική για τους μηχανικούς, οι οποίοι μπόρεσαν να βιώσουν τις εξωφρενικές επιδόσεις του υπερ-αυτοκινήτου, αναπτύσσοντας ταχύτητες έως και 320 χλμ./ώρα.

Σημειωτέον ότι η Centodieci ήταν εφοδιασμένη με 200 αισθητήρες για τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων αναφορικά με τη «συμπεριφορά» του κινητήρα, του πλαισίου, των συστημάτων θερμικής διαχείρισης, των ηλεκτρονικών και του συστήματος μετάδοσης.

Advertisement

Ο αρχι-μηχανικός της Bugatti, Andre Kulling ανέφερε: «Η μεγάλη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες είναι ένα κεφαλαιώδους σημασίας ζήτημα για εμάς, δεδομένου ότι αποτελεί τον μοναδικό τρόπο να διασφαλίσουμε πως η Centodieci – όπως κάθε Bugatti- προσφέρει άψογη, αξιόπιστη και ασφαλή οδηγική συμπεριφορά σε ακραία ζέστη. Μην ξεχνάμε πως και οι πελάτες μας έχουν τις ίδιες προσδοκίες», με τη Bugatti να γνωστοποιεί πως η υψηλότερη θερμοκρασία της περιοχής ήταν οι 45 βαθμοί Κελσίου.

H Centodieci κινείται από έναν W16 quad-turbo 8,0 lt των 1.600 PS που πλαισιώνεται από 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα αρκούν 2,4 δλ., το 0-200 αποτελεί υπόθεση 6,1 δλ., και το το 0-300 έρχεται σε μόλις 13,1 δλ.

Οι παραδόσεις των αυτοκινήτων στους κατόχους τους θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο έτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια Bugatti Chiron έτοιμη για το Ντακάρ
Η Bugatti Chiron της Hermes
To launch control της Bugatti Chiron (video)