Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | EXECUTIVE: Peugeot 208

ΝΕΑ

BMW M: Στο χρονοντούλαπο τα χειροκίνητα κιβώτια

  • tsiro tsiro

Αναμφισβήτητα τα νέα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί αρκετά, ιδιαίτερα στις σπορ κατασκευές επιδόσεων, σε τέτοιο σημείο που είναι σίγουρο πως σε λίγο καιρό κανείς δεν θα αναπολεί πια τα χειροκίνητα κιβώτια, ακόμη κι αν πρόκειται για τις αυθεντικές «Μ», ισχυρίζονται με νόημα στην BMW.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Οι τεχνικοί έχουν έτοιμη την απάντηση που αφορά στο λόγο που θα συμβεί τελικά αυτό. Η συνεχόμενη αύξηση ισχύος στα M μοντέλα είναι αναπόφευκτη, όπως επίσης και ο συνδυασμός τους πλέον με αυτόματο κιβώτιο. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο μετά βίας θα αντέξει 450 ίππους και 61,0 kgm ροπής.

Αντιθέτως, η ευελιξία που προσφέρει στο συγκεκριμένο τομέα ένα αυτόματο κιβώτιο είναι μεγάλη, χωρίς να τίθεται καν το θέμα της αντοχής, (όπως θα συνέβαινε με το κλασικό χειροκίνητο), στο συνδυασμό του με τις τιμές ιπποδύναμης και ροπής.

Σύμφωνα με την BMW, οι επόμενες Μ3 και Μ4 δεν θα διατίθενται ούτε κατόπιν παραγγελίας με χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε όποιοι ρομαντικοί, απλώς ξεχάστε το. Οι εποχές άλλαξαν, το «σπορ» διέπεται από άλλους νέους εξευγενισμένους κανόνες κύριοι μου…

Δημοφιλή στο Protothema.gr