Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW και Geely πιθανοί συνεργάτες της Jaguar Land Rover;

Ελλάδα 21:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW και Geely πιθανοί συνεργάτες της Jaguar Land Rover;

ΝΕΑ

BMW και Geely πιθανοί συνεργάτες της Jaguar Land Rover;

ΝΕΑ

Δημοσίευμα του Bloomberg αναφέρει πως ο όμιλος Tata επιδιώκει εταιρικές σχέσεις με τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες.

Advertisement
Advertisement

Ο όμιλος Tata, ιδιοκτήτης της Jaguar Land Rover, έχει προσεγγίσει εταιρείες όπως η BMW αλλά και ο όμιλος από την Κίνα Zhejiang Geely Holding, καθώς επιδιώκει εταιρικές σχέσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με το Bloomberg.

Στελέχη από τον όμιλο Tata έχουν εκφράσει ανοικτά τις προθέσεις τους πως αναζητούν συνεργάτες με στόχο να μοιραστούν από κοινού τις επενδύσεις που απαιτούνται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Οι συζητήσεις βρίσκονταν σε πρώιμο στάδιο και ο όμιλος Tata θα μπορούσε να προσεγγίσει και άλλους πιθανούς εταίρους.

Οποιαδήποτε σύμπραξη με μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε ενδεχομένως να βοηθήσει την JLR σε αυτή την αγορά.

Ωστόσο μεταξύ BMW και JLR υπάρχουν βαθύτεροι δεσμοί εξαιτίας της μακροχρόνιας συνεργασίας που είχαν στο παρελθόν και θα μπορούσαν οι δύο εταιρείες να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων αν και ο πρώην CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Harald Krueger, απέκλεισε τον Αύγουστο οποιαδήποτε επένδυση σε μετοχές.

Advertisement

Η Geely πάντως ξεκαθάρισε πως δεν συνομιλεί με την Tata ή την BMW.

Από την άλλη μεριά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να σχολιάσει όπως και όμιλος Tata.

Advertisement

Σε κρίσιμη καμπή

Η ηλεκτροκίνηση αλλά και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτέλεσμα να αυξάνονται συνεχώς οι απαιτήσεις για επιπλέον επενδύσεις.

Advertisement

Η πρόσκληση είναι τρομακτική για μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες καλούνται να επωμιστούν όλο το βάρος των επενδύσεων για την παραγωγή ηλεκτρικών εκδόσεων για κάθε νέο μοντέλο τους από το 2020.

Η JLR ωστόσο αποδείχθηκε πρωτοπόρος στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες με την παρουσίαση και διάθεση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού crossover που φέρει το λογότυπο I-Pace.

Ωστόσο η ύφεση που έπληξε τις μεγάλες αγορές επιταχύνει το ρυθμό διαπραγμάτευσης μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ο Όμιλος VW φέτος συμφώνησε να συνεργαστεί με τη Ford Motor σε τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Ο όμιλος PSA τον περασμένο μήνα συμφώνησε να συγχωνευθεί με τη Fiat Chrysler Automobiles για τη δημιουργία του τέταρτου μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων ανά τον κόσμο.

Να υπενθυμίσουμε πως ο όμιλος Tata εξαγόρασε την JLR από την Ford το 2008 έναντι 2,3 δις. δολαρίων και πρόσφατα ο ινδικός όμιλος ξεκαθάρισε πως δεν πουλά τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά ο όμιλος είναι ανοικτός να βρει εταίρους…

Διαβάστε επίσης:

Φορολογικό bonus 30% στα εταιρικά αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων!

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Αναρτήθηκαν, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε

Ιταλία: Κερδίζουν έδαφος τα εναλλακτικά καύσιμα, βυθίζεται το… diesel