Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Backstage και… άλλα από το φετινό ράλλυ Ακρόπολις

Ελλάδα 9:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Backstage και… άλλα από το φετινό ράλλυ Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

Backstage και… άλλα από το φετινό ράλλυ Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

Εκτός από τα αποτελέσματα σε έναν αγώνα υπάρχουν και συμβαίνουν πολλά που συνήθως δεν ξέρουμε και δεν μαθαίνουμε. Το Newsauto κατέγραψε πολλά και σας τα μεταφέρει για να είστε φουλ διαβασμένοι.

Advertisement
Advertisement

Ένα ακόμα ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε, ένα ακόμα ράλλυ των Θεών. Ο εθνικός μας αγώνας επέστρεψε μετά από 8 χρόνια στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC και κατάφερε, κατά γενική ομολογία, γι’ ακόμα μία φορά να κλέψει την παράσταση και να ξεχωρίσει σε πολλούς τομείς. Από την ειδική διαδρομή στην καρδιά της Αθήνας στο Σύνταγμα, την επιστροφή παλαιών ειδικών στο πρόγραμμα, τη… λαοθάλασσα σε όλες τις ειδικές, την αμέριστη στήριξη της Πολιτείας, την εκδρομή για χιλιάδες φιλάθλους στο βουνό και πολλά άλλα.

Ένας αγώνας που… έβγαλε τον κόσμο από τα σπίτια του και τον ξεσήκωσε για να πάρει τα βουνά, να περπατήσει και να απολαύσει τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο με τα πιο εξελιγμένα και σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Θεαματική έξοδος για τον Paulo Nobre

Advertisement
Advertisement

Είμασταν… παντού!

Advertisement

Το Newsauto, δεν έλειψε και από αυτήν τη μεγάλη γιορτή και βρέθηκε παντού! Στο Σύνταγμα, στην εκκίνηση, στο service park, στις ειδικές διαδρομές αλλά και εκεί που δεν… πέφτει το μάτι.

Καθημερινά είχατε ενημέρωση για τα αποτελέσματα, την εξέλιξη αλλά και τα απρόοπτα. Ωστόσο, κάποια πράγματα ίσως δεν τα μάθατε, δεν τα είδατε και δεν τα… ακούσατε. Καταγράψαμε ορισμένα από αυτά και σας τα μεταφέρουμε από διαφορετική οπτική πλευρά…


Advertisement

Ο Kalle Rovanpera έγινε ο μικρότερος σε ηλικία νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις. Γεννήθηκε την 1η Οκτωβρίου 2000 και είναι γιος του πρώην οδηγού στο WRC Harri Rovanpera.


Από το 2013 είχαμε να δούμε Πρωθυπουργό ββνα δίνει εκκίνηση στον αγώνα. Όμως δεν έμεινε μόνο εκεί αλλά έκανε και πέρασμα γνωριμίας με τα πληρώματα και συνομίλησε μαζί τους στέλνοντας το μήνυμα πως η Πολιτεία είναι εκεί. Με λίγα λόγια φάνηκε πως φέτος το Κράτος ήταν δίπλα στο «Ακρόπολις», κάτι άλλωστε που έλλειπε σε προηγούμενες διοργανώσεις.

Advertisement


Μεγάλη ώθηση στον αγώνα έδωσε η κάλυψη της Cosmote TV που δημιούργησε ξεχωριστό κανάλι για να καλύπτει όλη την ημέρα τον εθνικό μας αγώνα. Επιπλέον μας εξέπληξε που όλα τα κανάλια ασχολήθηκαν φέτος με το «Ακρόπολις», κάτι που δεν είχαμε δει σε τόσο μεγάλο βαθμό τα προηγούμενα χρόνια. Δίπλα στον αγώνα ήταν και η ΕΡΤ που μετέδωσε ζωντανά την τελετή εκκίνησης και την COSMOTE 5G Athens Stage.


Τη μνήμη του Μελέτη Καρατεκίδη τίμησαν πολλοί οδηγοί όπως και η εργοστασιακή ομάδα της Ford M-Sport καθώς τοποθέτησαν αυτοκόλλητο πάνω στα αυτοκίνητα με το πρόσωπό του. Ο κορυφαίος μηχανικός που πρόσφατα «έφυγε» για το τελευταίο του ταξίδι χτυπημένος από κορονοϊό είχε πολύ στενή συνεργασία με την M-Sport.


Μπορεί όλα τα προηγούμενα χρόνια το ραδιόφωνο STAR 97.1 να ήταν δίπλα στο Ράλι Ακρόπολις αλλά φέτος οι οργανωτές επέλεξαν ως επίσημο ραδιόφωνο το Λαμία FM 1. Το σίγουρο είναι πως ο κόσμος επέλεξε το πρώτο που είχε φουλ… ενημέρωση για τα πάντα έχοντας στα μικρόφωνα τους Στράτο Φωτεινέλη και Στάθη Πετρόπουλο.


Για πρώτη φορά ο Γιώργος Κεχαγιάς κατάφερε να αναδειχτεί πρώτος Έλληνας στο ράλι Ακρόπολις, δείχνοντας πως με δουλειά, στόχο και σωστή προετοιμασία μπορείς να πετύχεις πολλά.


Όχι μία αλλά δύο φορές πραγματοποίησε την ειδική του Συντάγματος ο Λάμπρος Αθανασούλας παρά τη σημαία που του έδειξε ο κριτής για να περάσει σε διαδικασία Park ferme.


Τόσο κόσμο σε ειδικές διαδρομές είχαμε να δούμε πάρα πολλά χρόνια. Όπως όμως αποδείχτηκε είχε και απρόοπτα όπως η ακύρωση της ειδικής διαδρομής (για μη συμμόρφωση θεατών) Ελευθεροχώρι 2. Επίσης στην Παύλανι 1 διέκοψαν προσωρινά μέχρι να τοποθετήσουν σε σωστά σημεία τους θεατές.


Με ένα Isuzu D-Max ο Στέφανος Αττάρτ έκανε την… σκούπα στον αγώνα πηγαίνοντας πιο γρήγορα ακόμα και από ορισμένα πληρώματα! Δίπλα του βρισκόταν ο Νίκος Κανδρής.


Ταλαιπωρήθηκε αρκετά στο πέρασμα με το βαρέλι στο Σύνταγμα (μπροστά από την Ερμού) ο Χάρης Καλτσούνης ο οποίος σε ηλικία 73 ετών συμμετείχε στο 38ο Ράλλυ Ακρόπολις της καριέρας του. (δείτε από το 7:25)


Τυχερός μέσα στην ατυχία του στάθηκε ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης στην ειδική διαδρομή Ελάτεια καθώς είχε έξοδο με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.


Μαζί με το κανονικό Ακρόπολις στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές διεξήχθη και ο ελληνικός τελικός του eSports WRC, που πραγματοποιήθηκε στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ.


Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ήταν από τους Έλληνες οδηγούς που χαίρονται να τρέχουν για ικανοποίηση και όχι κατ’ ανάγκη για να κερδίσουν κάτι. Φάνηκε γι’ ακόμα μία φορά από τις δηλώσεις του.


Το newsauto ήταν δίπλα και σε αυτό το Ράλλυ Ακρόπολις, καλύπτοντας τον αγώνα από όλες τις οπτικές γωνίες!


Για πρώτη φορά είδαμε… κάδους απορριμμάτων στις ειδικές από την ίδια την οργάνωση.


Όπως αποδείχτηκε όσοι είχαν 4×4, «αγροτικά» και οχήματα για σκληρά εδάφη κινήθηκαν πολύ άνετα στις ειδικές διαδρομές.


Οι ταράτσες των κτιρίων γύρω από το Σύνταγμα γέμισαν με πολύ κόσμο μέχρι αργά το βράδυ της Πέμπτης, οπότε και διεξήχθη η πρώτη ειδική διδρομή. Ακόμα και στο Υπουργείο Οικονομικών δεν υπήρχε… καρέκλα να κάτσεις από τον πολύ κόσμο.


Εκατοντάδες τροχόσπιτα, σκηνές και αυτοκινούμενα βρέθηκαν στα βουνά της Ελλάδας και σε μέρη που περνούσε ο αγώνας. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που κατασκήνωσαν για να απολαύσουν άνετα και χωρίς να τρέχουν τους κορυφαίους οδηγούς, συνδυάζοντας και μία ευχάριστη εκδρομή στη φύση με φίλους.


Και επίσημα το 2023 θα έχουμε και πάλι Ράλλυ Ακρόπολις. Το δήλωσε μετά την ολοκλήρωση του αγώνα ο Υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης ο οποίος έμεινε και ασχολήθηκε με τον αγώνα την ώρα που όλα τα στελέχη της Κυβέρνησης βρισκόντουσαν στη ΔΕΘ.


Traffic… και στον αέρα από τα ελικόπτερα του αγώνα που έκαναν ελέγχους για τις θέσεις των θεατών και ενημέρωναν την οργάνωση.


Την εμφάνισή του για πρώτη φορά σε αγώνα της Ελλάδος έκανε ένα εργοστασιακό Peugeot 208 Rally4 το οποίο είχε πλήρωμα τους Σάββα Λευκαδίτη και Νίκο Κοντό.


Πολύ περιορισμένος ήταν φέτος ο ρόλος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού καθώς το ρόλο της οργάνωσης είχε αναλάβει η Motorsport Greece.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Ο Kalle Rovanpera έγραψε το δικό του μύθο
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Ευτράπελα, γκρίνιες και λύσεις (+video)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι συνέπειες της διακοπής μίας ειδικής διαδρομής