Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi RS: Η βενζίνη ζει και βασιλεύει (για λίγο ακόμα…)

Ελλάδα 20:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi RS: Η βενζίνη ζει και βασιλεύει (για λίγο ακόμα…)

ΝΕΑ

Audi RS: Η βενζίνη ζει και βασιλεύει (για λίγο ακόμα…)

ΝΕΑ

Τα σπορ μοντέλα RS της Audi θα έχουν μία ακόμα ευκαιρία πριν η λαίλαπα της ηλεκτροκίνησης στείλει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στο παρελθόν της αυτοκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Σε μια πρόσφατη αποκάλυψη, η Audi Sport GmbH, το τμήμα που βρίσκεται πίσω από την εμβληματική σειρά RS, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει μια σειρά αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων επιμένοντας στην βενζίνη.

Παρά την έντονη στροφή της Audi προς τα ηλεκτρικά οχήματα, η διάσημη σειρά RS της μάρκας πρόκειται να κάνει μία τελευταία παρουσία με μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο επικεφαλής της Audi Design, Marc Lichte, αποκάλυψε σε επίσημη συνέντευξη ότι τα μελλοντικά οχήματα με το σήμα RS θα βασίζονται σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες: Premium Platform Electric (PPE) για τα EV και Premium Platform Combustion (PPC) για τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Ενώ μοντέλα όπως το TT RS και το R8 αποχαιρετούν, οι λάτρεις της Audi μπορούν να περιμένουν μια σειρά από βενζινοκίνητα RS.

Οι φήμες μας έχουν προϊδεάσει για μια πιο καυτή έκδοση του RS6 Avant, που σύντομα θα προστεθεί σε μια επόμενη γενιά RS4 Avant, που πιθανότατα θα μετονομαστεί σε RS5 Avant.

Επιπλέον, η Audi ετοιμάζεται για την κυκλοφορία του RS5 Sportback και ενός βελτιωμένου RS7 Sportback.  Αναμένονται επίσης ενημερώσεις για το RS Q8, μετά τις πρόσφατες αναθεωρήσεις των Q8 και SQ8.

Advertisement

Επιπλέον, η πολυαναμενόμενη παραλλαγή RS της επόμενης γενιάς του Q5 βρίσκεται στα σκαριά, σηματοδοτώντας μια σημαντική προσθήκη στη γκάμα.

Ο επικεφαλής της Audi Sport, Sebastian Grams, άφησε να εννοηθεί ένα δυνατό φινάλε για τον αγαπημένο πεντακύλινδρο κινητήρα, υπονοώντας ένα αναβαθμισμένο RS3, με αυξημένη ιπποδύναμη.

Advertisement

Οι λεπτομέρειες σχετικά με το hatchback και το sedan που θα λάβουν την αναβάθμιση παραμένουν αβέβαιες. Εν τω μεταξύ, τα RS Q3 και RS Q3 Sportback, που μοιράζονται την πλατφόρμα MQB με τα μοντέλα RS3, συνεχίζουν να διατηρούν τη θέση τους στη γκάμα των RS.

Αν και η προοπτική της συνέχισης των σπορ βενζινοκίνητων εκδόσεων μοιάζει ενθαρρυντική, το μέλλον της Audi πάντως είναι ηλεκτροκίνητο. Η εταιρεία έχει ήδη θέσει μια προθεσμία, σχεδιάζοντας να παρουσιάσει τα τελευταία μοντέλα της με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025.

Από το 2026 και μετά, η εστίαση της Audi θα μετατοπιστεί εξ ολοκλήρου στα EV, ευθυγραμμιζόμενη με το όραμά της να σταματήσει την παραγωγή βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2033, εστιάζοντας πλέον αποκλειστικά στα ηλεκτρικά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επιστρέφει η καυτή ομάδα Σίγμα με τα υπεραυτοκίνητα
Τι κινητήρα θα έχουν τα νέα Audi RS;
Γερμανία εναντίον Ιταλίας: Ποιος κερδίζει στα σπορ μοντέλα;