Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Αναβαθμίσεις επί πληρωμή για τα ηλεκτρικά Audi

Ελλάδα 23:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αναβαθμίσεις επί πληρωμή για τα ηλεκτρικά Audi

Mobility

Αναβαθμίσεις επί πληρωμή για τα ηλεκτρικά Audi

Mobility

Η Audi δοκιμάζει ένα σύστημα αναβαθμίσεων, ως κομμάτι του After Sales των ηλεκτρικών της μοντέλων, ως πηγή μελλοντικών εσόδων.

Advertisement
Advertisement

Η μάρκα δεσμεύτηκε πως θα μοιράζεται τα έσοδα με τους εμπόρους της.

Στελέχη της Audi ανακοίνωσαν την επιχειρηματική τους στρατηγική, που περιλαμβάνει το τέλος της παραγωγής των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2033 και τη διαφοροποίηση του τρόπου εισροής εσόδων. Η τελευταία διαφοροποίηση έγινε για να συμπεριλάβει κάποιες «αναβαθμίσεις» λογισμικού, που θα γίνονται μετά την πώληση του αυτοκινήτου.

Η στρατηγική για την επόμενη δεκαετία (που έγινε διαδικτυακά στο πλαίσιο μιας πολυήμερης ενημέρωσης για το πού κατευθύνεται η κορυφαία μάρκα αυτοκινήτων της Volkswagen) ανακοίνωσε, πως το τελευταίο νέο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα της θα παρουσιαστεί το 2025.

Advertisement
Advertisement

Ο John Newman, επικεφαλής της ψηφιοποίησης στην Audi, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε επικοινωνία με τους καταναλωτές για να δοκιμάσουν μια ποικιλία ψηφιακών καταναλωτικών προσφορών με τα οποία η Audi πιστεύει ότι θα συμπληρώσει τα έσοδά της στις επόμενες δεκαετίες καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων αυξάνονται.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στην εισαγωγή εφαρμογών και αναβαθμίσεων, που μπορούμε να εισαγάγουμε σε πολλές πλατφόρμες. Αυτό μας δίνει πρόσβαση σε εκατομμύρια, ίσως και 10 εκατομμύρια οχήματα ταυτόχρονα», δήλωσε ο Newman και πρόσθεσε: «Η στρατηγική μας επιτρέπει να εστιάσουμε καθαρά στο aftermarket κομμάτι των οχημάτων, οπότε αυτό είναι μια μικρή αλλαγή».

Advertisement

Ο Newman, ένας Αμερικανός που εργάστηκε στο παρελθόν για τη McKinsey & Co και ήταν Εθνικός Επιστημονικός Συνεργάτης στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, είπε ότι η Audi βλέπει επιπλέον έσοδα στα ηλεκτρικά της οχήματα μετά την πώληση. Από την φόρτιση, την χρήση, την ιδιοκτησία και την φάση συντήρησης. Επιπλέον η Γερμανική μάρκα ακολουθεί επίσης προτάσεις και ιδέες για έσοδα από ανακύκλωση ή χρήση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών (όπως οι μπαταρίες) καθώς και στο aftermarket.

Ο Newman είπε ότι η Audi έχει δεσμευτεί να μοιραστεί αυτά τα νέα έσοδα με τους εμπόρους της σε όλο τον κόσμο. «Αυτό που θέλουμε να αναζητήσουμε είναι οι ευκαιρίες για τους retailers μας να δώσουν νέες αξίες στον πελάτη και δεσμευόμαστε να μοιραστούμε τα έσοδα και την κερδοφορία αυτών των ευκαιριών μαζί τους».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Audi επιβεβαίωσε το τέλος των θερμικών κινητήρων
Καθοδόν το Audi Grand Sphere
Αυτή είναι η νέα αστεία και θεαματική διαφήμιση της Audi (+video)