Ατάκα που τα σπάει σε αυτοκίνητο
ΝΕΑΑτάκα που τα σπάει σε αυτοκίνητο
ΝΕΑΗ Daihatsu ήταν μία μάρκα που έδινε βαρύτητα στη χαμηλή κατανάλωση αλλά και στις χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2.
Τα λογότυπα που βλέπουμε πάνω στα καινούργια αυτοκίνητα είναι πλέον συγκεκριμένα και αφορούν κυρίως στο ίδιο το μοντέλο.
WHAT CAR
Αυτά που παρατηρούμε και είναι τοποθετημένα από το ίδιο το εργοστάσιο είναι συνήθως, το λογότυπο της ίδιας της μάρκας, η λέξη με το όνομα του μοντέλου και όταν πρόκειται για μια ξεχωριστή έκδοση και το όνομα αυτής.
Παλαιότερα ξεχώριζαν και άλλα λογότυπα, κυρίως διαφημιστικά τα οποία τοποθετούσαν οι εισαγωγικές εταιρείες. Για παράδειγμα, το λογότυπο του Σαρακάκη, είναι το πλέον πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο που υπάρχει ενώ το συναντούμε ακόμα στα αυτοκίνητα που πωλούνται ακόμα και σήμερα με το σήμα της Honda και της Mitsubishi.
Ένα πολύ ιδιαίτερο… διαφημιστικό με ουσία, ήταν αυτό που είχε τοποθετήσει ή εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Daihatsu, στο Cuore. Η ιαπωνική μάρκα που σταμάτησε να δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Ιανουάριο του 2013 εκπροσωπούνταν από τον Όμιλο Παντελεμονίτη και είχε καταφέρει να πετύχει σημαντικά μερίδια αγοράς στην ελληνική αγορά.
Σλόγκαν με νόημα
Η ελληνική εταιρεία θέλοντας να τονίσει τα χαρακτηριστικά του Cuore είχε τοποθετήσει ένα αυτοκόλλητο με την εξής ατάκα: «Δεν πίνει. Δεν καπνίζει», θέλοντας να στείλει το μήνυμα, αφενός της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, αφετέρου, των χαμηλών εκπομπών ρύπων CO2.
Ένα σλόγκαν που έγραψε ιστορία πριν από 15 περίπου χρόνια και το βλέπουμε ακόμα και σήμερα στα Daihatsu Cuore τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεκόλλησαν ένα Jeep με… ελικόπτερο!
Έτσι θα είναι το νέο Renault 5!
Η νέα Aston Martin Valour είναι πανίσχυρη και πανάκριβη (+video)