Τέλος εποχής για το αποτυχημένο Cygnet
ΝΕΑΤέλος εποχής για το αποτυχημένο Cygnet
ΝΕΑΌταν το εμπορικό σου πλάνο για ένα μοντέλο είναι να πουλήσεις 12.000 αυτοκίνητα σε βάθος τριών χρόνων και πουλάς… ούτε 150, τότε αναμφίβολα αυτό κρίνεται αποτυχημένο.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Μάλιστα, το πιο αποτυχημένο στην ιστορία της Aston Martin και αναφερόμαστε φυσικά στο Cygnet. Το πολυτελές μικρό πόλης, που επί της ουσίας ήταν ένα Toyota iQ, «ντυμένο» με αμφίεση και εφοδιασμένο με πολυτελή εξοπλισμό που να εναρμονίζονται με τα δεδομένα της βρετανικής μάρκας. Έστω και σε έκδοση… τσέπης.
Μόνο που το υψηλό κόστος απόκτησης ενός τόσο μικρού οχήματος, έφερε καβούρια στις τσέπες του αγοραστικού κοινού αφού όπως αποκάλυψε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters πηγή… εκ των έσω, οι συνολικές πωλήσεις που ήταν στο ένα εκατοστό του στόχου, με αποτέλεσμα να αποφασιστεί από την Aston Martin το αναπόφευκτο: να σταματήσει οριστικά η παραγωγή του Cygnet που λανσαρίστηκε τον Ιανουάριο του 2011.
Όλα αυτά σε μία ήδη κακή χρονιά για τη μάρκα, καθώς σημειώνει πτώση της τάξης του 16% σε ετήσια κέρδη, λόγω της συνεχιζόμενης πτώσεις στις πωλήσεις της.