Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αργούν ακόμα (πολύ) οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Ελλάδα 9:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αργούν ακόμα (πολύ) οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

ΝΕΑ

Αργούν ακόμα (πολύ) οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

ΝΕΑ

Αλλαγές στο νόμο για τις Πρότυπες Προτάσεις, ώστε να γίνει πιο λειτουργικός και να προχωρήσουν τα έργα.

Advertisement
Advertisement

Στο θέμα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού, αναφέρθηκε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος  σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση.

Όπως είπε, θα πρέπει να εξεταστεί και σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Δικαίου η συμβατότητα τους, ενώ σημείωσε πως αυτή την περίοδο έχουμε παράλληλα την λήξη της πρώτης περιόδου της παραχώρησης της Αττικής Οδού και την έναρξη της δεύτερης με αλλαγή παραχωρησιούχου.

Αυτό που έγινε σαφές είναι πως γίνεται επεξεργασία αλλαγής του νόμου για τις Πρότυπες Προτάσεις για να γίνει λειτουργικός από όλες τις απόψεις ενώ όπως είπε στα έργα την απόλυτη πρωτοβουλία πρέπει να την έχει το υπουργείο και όχι οι ιδιώτες.

Advertisement
Advertisement

Στη βάση της τοποθέτησης του ο κ. Ταχιάος, ανέφερε πως «θα πρέπει να είμαστε απολύτως ξεκάθαροι, Υπάρχει το Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Σήραγγα Ηλιούπολης για την σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής με την Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Το μόνο που έχουμε στα χέρια μας αυτή τη στιγμή είναι η πρόθεση δωρεάς της Lamda της μελέτης που την έχει ξεκινήσει, μια μελέτη που θα δίνει μια λύση στο ζήτημα. Στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ έχουμε κάποιους φακέλους που έχουν κατατεθεί ως Πρότυπες Προτάσεις. Θα πρέπει το μοντέλο αυτό να εξεταστεί και κατά το Ευρωπαϊκό Δίκαιο γιατί μιλάμε για διαγωνισμούς που δεν πρέπει να διεξάγονται με την πρωτοβουλία ενός εκ των διαγωνιζομένων αλλά με πρωτοβουλία του Δημοσίου».

Όπως σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών αυτό που επιχειρείται από το υπουργείο είναι με μια αλλαγή του νόμου και όχι αλλαγή της ΚΥΑ, για να εξασφαλιστεί η συμβατότητα ενός εργαλείου που όπως είπε: «πολύ ευφυώς η προηγούμενη πολιτική ηγεσία ενέταξε στην ελληνική νομοθεσία, άρα να εξασφαλίσουμε την συμβατότητα και να τις κάνουμε αποτελεσματικές, υπάρχει μια πρότυπη πρόταση ιδιώτη που οδηγεί στην Λ.Βουλιαγμένης και μια άλλη πρόταση για δωρεά της μελέτης από την Lamda, έναν άλλο ιδιώτη, πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον κόσμο ότι την πρωτοβουλία των κινήσεων όλων των έργων την έχει μόνο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών».