Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Aποκάλυψη για το εσωτερικό της Toyota Supra

  • newsautoteam

Είναι αλήθεια πως η ιστορία με τα αποκαλυπτήρια της Toyota Supra είχε κρατήσει πολύ. Φωτογραφίες και δοκιμές με καμουφλάζ, teasers με σκιές, ψηφιακά σκίτσα μέχρι που η επίσημη ανακοίνωση έγινε. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στο Detroit Auto Show. Όχι όμως. Οι άνθρωποι από την Toyota Mexico βιάστηκαν και έχουμε το αυτοκίνητο χωρίς κάλυψη / απόκρυψη. Κυρίες και κύριοι η νέα Supra.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ ([email protected])

Το tweet έλεγε (το διέγραψαν μετά από 30 λεπτά): “Το νέο μας #Supra έφτασε στην Ιαπωνία !, και αυτή είναι η ιστορία που ο #AkioToyoda μας λέει για την επιστροφή του.”

Πολύ πιθανόν οι ιθύνοντες της Toyota Mexico να είχαν πρόσβαση στην παρουσίαση της Toyota Gazoo Racing για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, στην οποία εμφανιζόταν το αγωνιστικό και το… πολιτικό όχημα και από την χαρά τους (ή για διαφημιστικούς λόγους) να διέρρευσαν φωτογραφίες και video.

A90Supra1

Όσον αφορά τη δομή και τον κινητήρα, το μοντέλο έχει (πολλά) στοιχεία από την BMW. Το πλαίσιο, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 3.000 κ.εκ. με turbo και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων ήρθαν από το Μόναχο. Η Toyota λέει ότι για το Supra, το λογισμικό του κινητήρα είναι δικό τους.

supraint

Σύμφωνα με πληροφορίες το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει με το τρίλιτρο μοτέρ και θα ακολουθήσουν περισσότερες επιλογές κινητήρα (τετρακύλινδρες εκδόσεις με turbo και υβριδικά μοντέλα ίσως). Κάτι που ο Tetsuya Tada ο αρχιμηχανικός για την Supra επιβεβαίωσε όταν είπε: ” Η επιτυχία ενός σπορ αυτοκινήτου είναι να το διατηρείς φρέσκο με τακτικές ανανεώσεις.”

Η Supra που εμφανίζεται στο κλιπ φαίνεται πολύ καλή (ειδικά από τα πλάγια), όπου οι αναλογίες φαίνονται σωστά. Το δυνατό της σημείο είναι το πίσω μέρος (δική μας γνώμη).

Όσοι το οδήγησαν μιλούν για μία αίσθηση καλοζυγισμένου compact μοντέλου. Συγκρίνουν την Supra A90 με την Porsche Cayman (έχουν ομοιόμορφο μέγεθος) και παρά το ύψος, του εν σειρά κινητήρα, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους από το GT86.

A90Supra2

Σύμφωνα με τον Tetsuya Tada κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, οι μηχανικοί της Toyota μείωσαν τη διάμετρο της αντιστρεπτικής ράβδου, αφαιρώντας μέρος της ακαμψίας για πιο προοδευτική αίσθηση. Πρόσθεσαν επίσης ένα μπλοκέ διαφορικό, το οποίο δεν είναι για drift (μόνο) αλλά για να βάζει με επιτυχία την δύναμη στο δρόμο.

Έτσι αν πιέσετε με δύναμη το γκάζι και ξυπνήσετε το πίσω μέρος, της Supra αυτή δεν θα σας… τιμωρήσει όπως ένα V8 Mustang. Μάλλον θα αισθανθείτε τη αντίδραση μεταξύ μίας Cayman και μίας 911, που ακούγεται μάλλον ενδιαφέρον.

A90Supra3

Το video φυσικά κατέβηκε με τη ταχύτητα της Supra στο 0-100, όμως το group SupraMKV Com το κράτησε και εμείς το δανειζόμαστε.
up