Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκάλυψη στην Φρανκφούρτη για το ηλεκτρικό SUV της Jaguar

Ελλάδα 5:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη στην Φρανκφούρτη για το ηλεκτρικό SUV της Jaguar

ΝΕΑ

Αποκάλυψη στην Φρανκφούρτη για το ηλεκτρικό SUV της Jaguar

ΝΕΑ

Στέλεχος της βρετανικής φίρμας αποκάλυψε ότι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου I-Pace, που είδαμε στις εκθέσεις αυτοκινήτου σε Λος Άντζελες & Γενεύη, θα κάνει την πρώτη της επίσημη εμφάνιση τον Σεπτέμβριο.

Advertisement
Advertisement

Kώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Την έκθεση της Φρανκφούρτης έχει επιλέξει η Jaguar για να μας παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό SUV μοντέλο της το οποίο θα βασιστεί πάνω στο πρωτότυπο I-Pace. Μάλιστα, ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας φέρεται να επιβεβαίωσε ότι το μοντέλο παραγωγής θα μοιάζει σε ποσοστό 80% με το concept, με το οποίο θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη.

Έτσι, με βάση το πρωτότυπο που βλέπετε στις εικόνες, το νέο μεσαίο SUV της Jaguar αισθητικά θα δείχνει σαν ένα υπερυψωμένο χάτσμπακ, με καμπίνα τραβηγμένη πολύ μπροστά, για να αφεθεί χώρος για τις μπαταρίες, οι οποίες βρίσκονται κάτω από το δάπεδό του (κάτω από τον οδηγό και μέχρι και τον πίσω άξονα).

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα η Jaguar θα χρησιμοποιήσει πολλές γυάλινες επιφάνειες στο αμάξωμα, θέλοντας να τονίσει την ευρυχωρία και πρακτικότητα του I-Pace, προσφέροντας ένα μεγάλο πορτ-μπαγκάζ 530 λίτρων, αλλά και έναν μικρό χώρο αποθήκευσης κάτω από το εμπρός καπό.

Για την κίνηση του πρωτότυπου έχει επιλεγεί ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω, οι οποίοι λειτουργούν παράλληλα δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης.

Advertisement

Η συνδυαστική τους απόδοση ανέρχεται στα 400 άλογα και η ροπή στα 700 Nm, προσφέροντας πολύ γρήγορες επιδόσεις. Παράλληλα, η Jaguar ανακοινώνει ότι το I-Pace με μια μόνο φόρτιση μπορεί να προσφέρει έως και 500 χλμ. αυτονομίας, με το χρόνο φόρτισης να μειώνεται μόνο στις 2 ώρες μέσω ταχυφορτιστή, για το 100% της χωρητικότητας των μπαταριών (παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά αναμένουμε και στην έκδοση παραγωγής). Στο εσωτερικό, η σχεδίαση τονίζει τον τεχνολογικό χαρακτήρα του πρωτότυπου, με «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα και οθόνες στη θέση του πίνακα οργάνων, αλλά και στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement