Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ανανεωμένα Audi RS 5 & RS 5 Sportback με 450 ίππους

Ελλάδα 16:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ανανεωμένα Audi RS 5 & RS 5 Sportback με 450 ίππους

ΝΕΑ

Ανανεωμένα Audi RS 5 & RS 5 Sportback με 450 ίππους

ΝΕΑ

Η Audi ανανεώνει τα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback με ακόμα πιο sport εξωτερικό design και ψηφιακές εφαρμογές, που περιλαμβάνουν, μεγάλη οθόνη αφής MMI. Στα μηχανικά μέρη είναι ο twin-turbo V6 με 450 ίππους που φροντίζει για την κίνηση.

Advertisement
Advertisement

 

Νέο look για τα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback. Οι νέες λεπτομέρειες κάνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό ακόμα πιο σύγχρονο και μοντέρνο. «Ο επανασχεδιασμός των RS 5 Coupé και RS 5 Sportback σηματοδοτεί την επιτυχή ολοκλήρωση της 25ης επετείου των RS και τη ριζική ανανέωση της γκάμας μας», λέει ο Oliver Hoffmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και προσθέτει: «Χάρη στη στάνταρ τετρακίνηση quattro, έναν πραγματικό τεχνολογικό μύθο της αυτοκίνησης, τα δύο μοντέλα κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στον τομέα τους».

Advertisement
Advertisement

Ανανεωμένο εξωτερικό design: Ο εξωτερικός σχεδιασμός των δύο RS 5  είναι αναγνωρίσιμος με την πρώτη ματιά και ακολουθεί το σχεδιασμό των μεγάλων αδελφών του, RS 6  και RS 7 . Οι αεριαγωγοί πάνω από τη μάσκα θυμίζουν το κλασικό Audi Sport quattro του 1984. Οι θόλοι των τροχών, οι οποίοι είναι 40 χιλιοστά πλατύτεροι, προσδίδουν στο RS 5 εντυπωσιακή εμφάνιση. Οι προαιρετικοί προβολείς LED matrix (με φωτισμό Audi laser) διαθέτουν σκούρα περιγράμματα, που δίνουν μία διαφορετική εικόνα των δύο μοντέλων RS, σε σχέση με το βασικό μοντέλο A5.

Τόσο τα πλαϊνά μαρσπιέ όσο και ο διαχύτης πίσω, ο οποίος περικλείει τις δύο μεγάλες εξαγωγές της εξάτμισης, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί. Τα διακοσμητικά πακέτα γυαλιστερού μαύρου, ματ αλουμινίου ή ανθρακί χρώματος προσδίδουν τόσο εμπρός και πίσω όσο και στο πλάι μία ακόμα πιο ξεχωριστή όψη. Τα τέσσερα δακτυλίδια και τα λογότυπα RS μπορούν να σχεδιαστούν σε μαύρο χρώμα κατόπιν παραγγελίας. Τα χρώματα Turbo μπλε και κόκκινο Tango έχουν προστεθεί στην παλέτα χρωμάτων. Το Coupé είναι εφοδιασμένο με οροφή ανθρακονημάτων με δομή CFRP, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου τέσσερα κιλά.

Advertisement

Sportive εσωτερικό

Οι οριζόντιες γραμμές και τα σκούρα χρώματα κυριαρχούν στο εσωτερικό των ανανεωμένων RS 5. Τα σπορ καθίσματα RS είναι καλυμμένα με Alcantara και δέρμα ως στάνταρ, ή δέρμα Nappa (προαιρετικά). Το πακέτο σχεδιασμού RS με κόκκινες ή γκρίζες λεπτομέρειες  είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Το τιμόνι, ο μοχλός ταχυτήτων καθώς και τα μαξιλαράκια γονάτων, διαθέτουν καλύμματα Alcantara με κόκκινες ή γκρι ραφές αντίθεσης.

Advertisement

Η αλλαγή στο εσωτερικό, επικεντρώνεται στην οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών, η οποία είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό. Αν υπάρχει το σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus, μια συγκεκριμένη οθόνη (RS) παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία ελαστικών.

Στο προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει η οθόνη Audi virtual cockpit plus (12,3 ιντσών), ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλαπλών «παραθύρων» μέσα σε αυτήν οθονών – μία από αυτές είναι ο σχεδιασμός απόδοσης ειδικά για RS, η οποία πληροφορεί για διάφορες τιμές  μία από αυτές τα g επιτάχυνσης. Η προαιρετική οθόνη προβολής προσφέρει επίσης αποκλειστικά γραφικά RS.

Advertisement

Μηχανικά μέρη

Ο βενζινοκινητήρας 2.9 TFSI twin-turbo V6, παράγει 450 ίππους και 600 Nm ροπής από τις 1.900 rpm ενώ και τα δύο μοντέλα RS 5 επιταχύνουν 0-100 χλμ σε 3,9 δευτερόλεπτα και έχουν τελική ταχύτητα έως 280 χλμ. Ένα πολύ γρήγορο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων tiptronic κατευθύνει την ισχύ του κινητήρα στη μόνιμη τετρακίνηση quattro. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει την αλλαγή ταχυτήτων μέσω των νέων, μεγαλύτερων paddles αλουμινίου.

Τα δύο μοντέλα RS 5 είναι εξοπλισμένα ως στάνταρ με ανάρτηση RS sport. Η ανάρτηση RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC) με τεχνολογία που εξασφαλίζει σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες, διατίθεται προαιρετικά. Χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών σταδίων, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαγώνιων γραμμών λαδιού και κεντρικής βαλβίδας. Εκτός από τα γνωστά modes: Comfort, auto, and dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes, τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου «RS MODE» στο τιμόνι. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα.

Τα νέα μοντέλα RS 5 είναι εξοπλισμένα με τροχούς 19 ιντσών. Νέοι τροχοί 20 ιντσών είναι διαθέσιμοι κατόπιν παραγγελίας σε τρεις παραλλαγές, εκ των οποίων το ένα σετ είναι βαμμένο εξ ολοκλήρου σε γυαλιστερό μαύρο και το άλλο σε ματ χάλκινο. Στο στάνταρ σύστημα πέδησης, οι χαλύβδινοι δίσκοι έχουν δαγκάνες σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Ως εναλλακτική λύση, η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων από άνθρακα για τον εμπρόσθιο άξονα. Οι δαγκάνες τους είναι βαμμένες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα.

Τα νέα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020.

 

Διαβάστε επίσης:

Στην Ελλάδα τα νέα όπλα της Audi (+τιμές)

Δείτε σε δράση το νέο Audi RS5 Coupe

Το εκρηκτικό Audi RS Q8 πατάει γκάζι (video)