Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Alfa Romeo: Τέλος η Milano, ζήτω η Junior!

Ελλάδα 8:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Alfa Romeo: Τέλος η Milano, ζήτω η Junior!

ΝΕΑ

Alfa Romeo: Τέλος η Milano, ζήτω η Junior!

ΝΕΑ

Η αλλαγή του ονόματος έρχεται μόλις μία εβδομάδα μετά το ντεμπούτο της Milano, με αφορμή τις ενστάσεις των Ιταλών αξιωματούχων σχετικά με την αναντιστοιχία μεταξύ του ονόματος και της τοποθεσίας παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Πολιτική αναταραχή είχε προκαλέσει το γεγονός ότι η Milano δεν θα παράγεται στην Ιταλία αλλά στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία.

Έτσι, η Alfa Romeo μετονόμασε το νέο της μικρό SUV σε Junior, μετά από μια αυξανόμενη πίεση από την ιταλική κυβέρνηση σχετικά με τη χρήση του ονόματος μιας ιταλικής πόλης για ένα αυτοκίνητο που δεν θα παράγεται στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τον υπουργό βιομηχανίας της Ιταλίας Αντόλφο Ούρσο, το όνομα Milano κρίθηκε ακατάλληλο, καθώς υπάρχει άμεσος συνειρμός με την Ιταλία, ενώ το μοντέλο προορίζεται για παραγωγή στις εγκαταστάσεις της Stellantis στην Πολωνία.

Advertisement
Advertisement

«Ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Milano δεν μπορεί να παράγεται στην Πολωνία. Αυτό απαγορεύεται από την ιταλική νομοθεσία», υποστήριξε ο Urso στο Automotive News Europe, συμπυκνώνοντας την ουσία της διαμάχης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η Milano έπρεπε να κατασκευαστεί εκτός Ιταλίας για να είναι ανταγωνιστικό.

«Εάν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, ένα Milano θα ξεκινούσε από περίπου 40.000 ευρώ αντί για 30.000 ευρώ, περιορίζοντας τις δυνατότητές του στην αγορά», είπε ο Ταβάρες.

Advertisement

Η απόφαση της Alfa Romeo να μετονομάσει την τελευταία της πρόταση σε Junior χαρακτηρίστηκε ως χειρονομία καλής θέλησης και δέσμευσης για την προώθηση της κατανόησης της κοινής γνώμης, παρά την απουσία οποιασδήποτε νομικής υποχρέωσης για κάτι τέτοιο, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Ζαν Φιλίπ Ιμπαρατό.

«Θέλουμε να διατηρήσουμε το θετικό συναίσθημα που πάντα προκαλούσαν τα προϊόντα μας και να αποφύγουμε κάθε είδους διαμάχη», τόνισε ο Ιμπαρατό, αναγνωρίζοντας το βάρος της απόφασης.

Advertisement

Η επιλογή του ονόματος Junior για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Alfa Romeo ήταν σκόπιμη, αντλώντας από την πλούσια κληρονομιά της μάρκας και προκαλώντας νοσταλγία για το εμβληματικό GT 1300 Junior του 1966, ένα αγαπημένο κλασικό αυτοκίνητο.

Τοποθετημένη ως πνευματικός διάδοχος των hatchback Giulietta και Mito, η Junior πλέον ενσαρκώνει την προσβασιμότητα, την premium γοητεία και την οδηγική ευθυμία, με στόχο να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον Alfisti.

Ο Ιμπαρατόδιατύπωσε τον καθοριστικό ρόλο της Junior στην εξέλιξη της Alfa Romeo προς την κατεύθυνση της συμμετοχικότητας, αντιπαραβάλλοντας την παρουσία της δίπλα στην περίφημη 33 Stradale στην γκάμα της μάρκας.

Advertisement

«Η Alfa είναι η μόνη μάρκα που είναι σε θέση να πουλήσει ένα αυτοκίνητο στα 2 εκατομμύρια ευρώ και στα 30.000 ευρώ», σημείωσε, υπογραμμίζοντας την ποικιλόμορφη απήχηση και την ιστορική απήχηση της μάρκας.